۰ نفر
۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۳

خواستگار قلابی که پس از فریب زنان مطلقه، اموال آنها را سرقت می‌کرد، در تجسس‌های کارآگاهان پلیس استان تهران به دام افتاد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شکایت زن جوانی در اداره آگاهی استان تهران در دستور کار مأموران قرار گرفت. وی گفت: «دیروز وقتی از محل کارم به خانه برگشتم در کمال ناباوری متوجه سرقت لوازم با ارزش خانه همانند طلا و فرش‌ها شدم.»

پس از این شکایت کارآگاهان با حضور در محل سرقت دریافتند سارق با در دست داشتن کلید به راحتی وارد خانه شده است و به خاطر اینکه از محل مخفی کردن پول و طلاها به خوبی مطلع بوده به راحتی نقشه سرقت را عملی کرده است.

بنابراین مأموران برای شناسایی دزد آشنا به تحقیق دوباره از شاکی پرداختند که این بار او احتمال داد نقشه سرقت زیر سر خواستگارش «آرش» باشد.

وی در این‌باره گفت: چندی قبل با پسری آشنا شدم که خود را عاشق من نشان می‌داد. او بارها از ازدواج سخن گفته است. البته پس از جلب اعتمادم به خانه‌ام نیز رفت‌وآمد داشت. حالا هم احتمال می‌دهم سرقت از سوی او صورت گرفته است.

بدین ترتیب با ردیابی‌های پلیسی، سرانجام «آرش» هنگام خارج کردن اموال سرقتی از خانه زنی به دام افتاد.

متهم در بازجویی با اعتراف به سرقت‌ها گفت: پس از شناسایی زنان جوان مطلقه به بهانه ازدواج آنها را اغفال می‌کردم. پس از جلب اعتماد طعمه‌هایم در فرصتی مناسب از کلید خانه‌شان یدک درست کرده و بعد هم به آنجا دستبرد می‌زدم.

همزمان با دستگیری «آرش» زن دیگری با مراجعه به اداره آگاهی ضمن طرح شکایتی گفت: خواستگار قلابی پس از سرقت اموال با ارزش خانه و خودرویش تلفنی تماس گرفته و تهدید کرده چنانچه علیه او شکایت کنم فیلم و عکس‌های خانوادگی‌ام را در اینترنت منتشر می‌کند.

متهم پس از اعتراف به جرایم خود با قرار قانونی روانه زندان شد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =