ارومیه در مه/ پروازها لغو یا با تاخیر انجام می‌شود

هوای مه‌آلود در برخی نقاط استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه علاوه بر ایجاد جلوه‌ای زیبا برای مردم، پروازهای بسمت مرکز استان را لغو و یا با تاخیرهای چندساعته همراه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بعد از بارش دیروز برف در ارومیه، هوای مه‌آلود بخشی از شهر را فرا گرفته و در این حین پروازها نیز به این شهر با دو گزینه لغو و یا تاخیرهای چندساعته همراه شدند.

مه در ارومیه

در یکی از این پروازها، پرواز شماره ۸۶۸ هواپیمایی آسمان از تهران به ارومیه که قرار بود ساعت ۱۷:۵۰ پنج‌شنبه انجام شود بعد از ۴۰ دقیقه تاخیر به سمت ارومیه به پرواز درآمد و بعد از رسیدن به این شهر، بدلیل عدم دید کافی حتی با وجود سیستم ناوبری در فرودگاه ارومیه، به سمت تهران و بازگشت و ساعت ۲۰:۳۰ در تهران به زمین نشست و مسافرین بدون مشخص شدن وضعیت با لغو شدن پرواز مواجه شدند.
سایر پروازها نیز که قرار بود با شرکت‌های قشم‌ایر، ایران‌ایر، آتا و ... انجام شود تا به امروز با تاخیرهای چندساعته همراه بوده و این داستان ادامه دارد.

جریان تاخیر پروازها و بی‌توجهی شرکت‌های هوایی و همچنین دچار اختلال شدن فرودگاه بین‌المللی ارومیه در آب‌وهوای زمستانی مشکلات فراوانی را برای مسافرین ایجاد کرده است.

پیش‌بینی هواشناسی

بنا به اعلام سازمان هواشناسی هوای استان و شهر ارومیه امشب و فردا نیز مه‌آلود و با کاهش دید همراه خواهد بود و از عصر فردا (شنبه) با افزایش میزان ابر، بارش‌هایی را اکثرا بصورت برف شاهد خواهیم بود.

مه در ارومیه

بازگشایی معابر و محورهای منتهی به ارومیه

کانال اطلاع رسانی راهداری و حمل‌ونقل آذربایجان‌غربی در مورد آخرین وضعیت راه‌ها نوشت:
راهداران از اولین ساعات امروز در حال بازگشایی معابر و محورهای مواصلاتی منتهی به ارومیه هستند؛
سه راه چهارده شهید تا ارومیه تا دره بانی و از سه راه چهارده شهید تا قصریک و محور ارومیه-سرو از مسیرهایی هستند که راهداران با ماشین‌آلات سنگین راهداری در حال برفروبی و بازگشایی هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =