ارسال بیش از یک‌صد اثر به نخستین جشنواره داستان‌نویسی استان چهارمحال‌وبختیاری

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ١٤٥ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره داستان نویسی بومی و محلی استان ارسال شده است گفت: ٢٠ دی ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره داستان نویسی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید حسین نژادحسینی  افزود: نخستین جشنواره داستان نویسی بومی محلی چهارمحال و بختیاری، همزمان با چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در دهه فجر برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: آثار داستان کوتاه باید بین ۷۰۰ تا چهار هزار کلمه و داستانک در قالب ۲۰۰ تا ۷۰۰ واژه باشد. 

وی به دیگر شرایط شرکت در جشنواره داستان نویسی اشاره کرد و گفت: هر نویسنده می تواند آثار خود را در قالب ۲ اثر هنری ارائه کند و اولویت با آثاری می باشد که در قالب بومی و محلی باشند.

نژادحسینی در ادامه افزود: نخستین جشنواره استانی داستان نویسی بومی محلی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

وی ابراز کرد: نخستین جشنواره داستان نویسی "بومی محلی" در رده های سنی کودک و نوجوان تا ۱۵ سال، جوانان ۱۶ تا ۲۸ و بزرگسالان ۲۹ سال به بالا است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نخستین جشنواره استانی داستان نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری می توانند با شماره های ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۰ و ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۱ تماس بگیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =