پرسشی برای حل یکی از مشکلات معیشتی مردم

سید جمشید اوشال: آیا دولت توان ایجاد و تولید شناسنامه را بر روی سایت ها دارد؟

جناب آقای دکتر نهاوندیان عزیز و ارجمند، در سمت و مقام معاون اقتصادی رییس محترم جمهور و یکی از اشخاص موثر در دولت خدمتگزار است که باید از او پرسید :  آیا شما میتوانید در مورد پیشنهاد و راهکار اجرایی برای حل یکی از مشکلات معیشتی مردم پاسخ دهید؟
آیا دولت توان ایجاد و تولید شناسنامه را بر روی سایت ها دارد؟
مسیر این تولید عبارت است از:
- فرآیند عرضه کالا و خدمات
- قیمت تمام شده
- قیمت عرضه محصولات
برای مثال فرآیند تولید گوشت و قیمت یک کیلو گوشت از لحظه تولد دام یا طیور تا تحویل شده به کشتارگاه و پس از آن هزینه های ذبح و تمیزکاری و ............. تا بسته بندی و تحویل به مصرف کننده را دقیقا مشخص کنید .
مطمئنا با بودن سخت افزارها و نرم افزارهای رایانه ای به همراه هزاران کارشناس عالم و تحصیل‌کرده در لایه های مختلف  مدیریتی و اجرایی حقوق میگیرند  این توانمندی وجود دارد . اما چرا تا امروز اجرا نشده و مردم در فشار هستند و مجبورند شاهد انواع قیمت ها در هر محله و خیابان در یک شهر باشند جای سئوال است ؟
چرا قیمت های عرضه محصولات که تقریبا یک جنس و یا یک نوع هستند اینقدر متفاوت و بی صاحب است ؟
چرا شما به عنوان دولت یک چیز میگویید و تولید کنندگان و فروشندگان چیز دیگری ؟
به نظر میرسد باید کمی هم فکر برای صیانت از اعتماد و اعتقادات مردم و. رفاه مردم ارزشمند است بود .
تدبیر  و امید یک شعار ساختاری انقلابی بوده و است. کاری نکنیم دست های ناپاک بی تدبیری و بی توجهی به امور بسیار ساده ای که قابل اجرا و عمل هستند اما بنا به هر دلیلی نمیگذارند انجام شود ، عاملی برای امید به تدبیر دشمنان شود .
گفتند: لازم نیست کارهای بزرگ و بسیار بزرگی کرد و با آنها توی دهان دشمنان بکوبیم. از همین کارهای کوچک بسیار ساده هم می‌شود و می توان به کارهای بزرگ رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =