اجرای پروژه فاضلاب بهداشتی در روستای پاشاکی

بخشدار بخش مرکزی شهرستان لاهیجان از اجرای پروژه فاضلاب بهداشتی در روستای پاشاکی این بخش خبر داد و گفت: این طرح درمجموع تنها در دو روستای استان گیلان اجرا می‌شود.

سمانه حسینی در این رابطه در گفت‌وگو با خبرآنلاین افزود: با اجرای این پروژه برای اولین در شهرستان لاهیجان دو روستا از تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: این طرح درمجموع تنها در دو روستای استان گیلان اجرا می‌شود.

بخشدار مرکزی لاهیجان اظهار داشت: با اجرای خط انتقال، شبکه جمع‌آوری و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب روستاهای پاشاکی بالا محله و پاشاکی پایین‌محله شهرستان لاهیجان، حدود هزار خانوار و جمعیت ۳۱۰۰ نفر از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی طول شبکه جمع‌آوری را ۲۴ کیلومتر عنوان کرد و گفت: کارفرمای این پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان بوده و تاکنون برای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل پروژه ۲۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است.

حسینی افزود: ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب در فاز اول ۱۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز و ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب در فاز نهایی ۴۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز می‌باشد.

بخشدار مرکزی لاهیجان در پایان فرآیند تصفیه فاضلاب را USBF باکیفیت تخلیه پساب به آب‌های سطحی و رودخانه (حذف ازت و فسفر) عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =