سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: ایران به طلسم 35 ساله ناکامی در آسیا پایان خواهد داد.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، افشین قطبی در آستانه دیدار مقابل عراق در روز سه‌شنبه گفت:« کشوری مانند ایران با تاریخچه عظیمی که دارد همیشه به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کند. به نظر من ایران تیم باکیفیتی است که می‌تواند قهرمان آسیا شود.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار مقابل عراق گفت:« برای بازی اول خود در این رقابت‌ها مقابل عراق به خوبی آماده خواهیم شد و از گروه به دور بعد صعود خواهیم کرد. عراق مدافع عنوان قهرمانی است اما ما یک بار 6 ماه پیش آن‌ها را در رقابت‌های غرب آسیا شکست داده‌ایم. این مساله می‌تواند کمی فریبنده باشد اما می‌توانیم بار دیگر آن‌ها را شکست دهیم.»

قطبی که پس از پایان جام ملت‌های آسیا به همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال ایران پایان خواهد داد، درباره حریفان دیگر ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا گفت:«کره شمالی تیمی است که کار را برای تمام تیم‌ها دشوار می‌کند. عملکرد آن‌ها را در جام جهانی به خاطر دارید؟ کره شمالی می‌تواند تیمی غیر قابل پیش‌بینی در این تورنمنت باشد.»

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا سه‌شنبه ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه الریان به مصاف عراق، قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها خواهد رفت.

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    0 0
    قطبی که گفت من هیچ وقت قول نمیدم ولی شما باز گفتید او قل داده؟/؟