تاکنون ۳۳ ورزشکار چهارمحال‌وبختیاری به لیست مستعدین ورزشی راه یافته‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۳ ورزشکار این استان از ۱۱ رشته ورزشی در لیست منتخبین دعوت شده به اردوی استعدادهای ورزشی تیم های ملی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حمید کریمی گفت: اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور آذرماه ۹۷ برگزار و ۴۵۲ ورزشکار در غالب ۴۶ تیم در رشته های مختلف ورزشی و در دو بخش دختران و پسران از چهارمحال وبختیاری در این المپیاد شرکت کردند.

کریمی افزود: بعد از اتمام مسابقات استعدادهای برتر ورزشی توسط فدراسیون های مربوطه، مستعدین هر رشته به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند که تاکنون ۳۳ ورزشکار از چهارمحال وبختیاری به این اردوها فراخوانده شدند.

ورزشکارانی از رشته های بسکتبال، اسنوکر، اسکیت، دوچرخه سواری، جودو، تیراندازی با کمان، هندبال، سه گانه، دوگانه، شنا و دوومیدانی به اردوهای استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد: در آخرین آمار اعلام شده از سوی دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی، استان چهارمحال وبختیاری در بین ۳۲ استان جایگاه مناسبی در سطح کشور را از نظر تعداد دعوت شدگان به اردوهای مستعدین ورزشی به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برگزاری المپیادهای ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، سبب استعدادیابی برای آینده ورزش کشور نیز می‌شود، تصریح کرد: امید است با تداوم طرح‌هایی از این قبیل شاهد حصول نتایج بهتر در حوزه ورزش قهرمانی باشیم.

گفتنی است، ورزشکاران چهارمحال وبختیاری در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ۳ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز به دست آوردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =