۱ نفر
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
خبر خوب: تهران برفی می‌شود

ایسنا نوشت: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت‌: فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد ایران می‌شود، این سامانه بارشی برای استان‌های مختلف از جمله تهران بارش باران و برف به همراه خواهد داشت.

احد وظیفه با اشاره به اینکه امروز (شنبه 22 دی) برای اکثر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، گفت‌: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، امروز وزش باد جنوبی و افزایش دما در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد. همچنین امروز و اوایل روز آینده (یکشنبه‌ 23 دی) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به این که فردا (یکشنبه‌ 23 دی) سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود، اعلام کرد: بعدازظهر فردا فعالیت این سامانه بارشی در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز گسترش می‌یابد. بر این اساس برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام ، لرستان، چهارمحال‌بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ، شمال خوزستان، جنوب همدان، زنجان، قزوین و تهران بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه فردا شاهد بارش پراکنده در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران خواهیم بود، گفت‌: پس فردا (دوشنبه 24 دی) با تقویت سامانه بارشی علاوه بر مناطق ذکر شده برای استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی ، سمنان، همدان، مرکزی ، قم ، غرب اصفهان، خوزستان، شمال بوشهر و غرب فارس هم شاهد بارش باران ، وزش باد و در مناطق سردسیر شاهد بارش برف خواهیم بود.

وظیفه در مورد شرایط آب و هوای تهران در طی دو روز آینده، تصریح کرد: فردا نیمه ابری، همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، گاهی بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز هفت و یک درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین پس فردا (دوشنبه 24 دی) تهران ابری، همراه با بارش باران و برف با بیشینه و کمینه دمای 9 و 3  درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =