فرماندار خرم آباد از پروژه های کانون پرورش فکری استان بازدید کرد

فرماندارخرم آباد، از پروژه های در حال اتمام مرکزعلوم و نجوم ونگارخانه و انجمن ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بازدیدکرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسد عبدالهی  از پروژه های در حال اتمام مرکزعلوم و نجوم ونگارخانه و انجمن ادبی اداره کل کانون، بازدید کرد و پس از دیداری صمیمی با همکاران ستادی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، با محمدجوادمحمدی مدیرکل وآفرین پنهانی معاون فرهنگی واجرایی این نهاد به بحث وگفت وگو پرداخت.

درابتدای این نشست محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان به ارایه عملکرد واحدهای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در شش ماهه گذشته پرداخت و برنامه های در دست اقدام را تشریح کرد.

محمدی با اشاره به مراحل پایانی تکمیل و راه اندازی مرکز علوم ونجوم ونگارخانه وانجمن ادبی، تصریح کرد: با حمایت های سیدموسی خادمی استاندار لرستان وفاضل نظری مدیرعامل کانون به زودی این مراکز در خرم آباد افتتاح خواهند شد.

ارائه ۴۴ فعالیت کانون در بخشهای فرهنگی ، هنری و ادبی

وی با بیان اینکه مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از ۴۴ فعالیت را در بخش های فرهنگی، هنری وادبی رابه صورت تخصصی و ویژه ارایه می دهند، اظهارداشت: انشاالله ۳ مرکزثابت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان درشهرستان های دوره، الیگودرز و الشتر، به بهره برداری خواهند رسید.  همچنین کلنگ زمین ۲۵۰۰ متری جهت احداث مجتمع فرهنگی هنری به زمین زده خواهدشد.

در ادامه اسدعبدالهی فرماندارخرم آبادبا اشاره به نیاز جامعه به کار فرهنگی وسرمایه گذاری دراین حوزه گفت: فرهنگ است که هدف رامشخص می کندوچگونگی راه و مسیری که به هدف برسیم را تعیین می کند. ویکی از هدف های ما باید ترویج فرهنگی مطالعه درجامعه باشد و کانون پرورش فکری دراین زمینه به خوبی عمل کرده است.

فرماندار خرم آبادافزود: فعالیت های فرهنگی به خصوص کتاب خواندن، باعث می شود تا آسیب های اجتماعی کمترشودودرجامعه شاهدرشد اقتصادی و درحوزه سیاست ورزی و وفاق وهمبستگی اجتماعی هم، بیشترموفق شویم.

عبدالهی با بیان این نکته که کتاب بهترین دوست کودکان ونوجوانان است اظهارداشت: آمادگی هرگونه همکاری وپیگیری برای افتتاح هرچه زودتر پروژه های کانون را دارم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =