۵ نفر
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
درمان کمردرد با ابزار نوین خانگی

ایسنا نوشت: یک پزشک آمریکایی، نوعی ابزار برای درمان کمردرد ابداع کرده که در منزل و محل کار نیز قابل استفاده است.

کمردرد یکی از دلایل مهم ناتوانی در سراسر جهان است که بیشتر افراد در طول زندگی خود با آن مواجه می‌شوند. ابتلا به این عارضه، دلایل بسیاری دارد و راه‌حل‌های گوناگونی نیز برای رفع آن پیشنهاد می‌شوند. معمولا در بسیاری از موارد، بیماران باید به فیزیوتراپ مراجعه کنند تا درد کمر خود را تسکین دهند و یا نهایتا آن را درمان کنند اما این کار، زمان و هزینه بسیاری در پی دارد که شاید برای بسیاری از بیماران دشوار باشد.

استفاده از درمان‌هایی که در خانه کاربرد دارند، می‌تواند کمک شایانی در این زمینه باشد. "بک پدال"(Back Pedal)، یکی از ابزاری است که برای درمان کمردرد طراحی شده و کاربران می‌توانند در خانه از آن استفاده کنند.

این ابزار که توسط دکتر "کریس بدو"(Chris Beddoe)، پزشک متخصص فیزیوتراپی طراحی شده، امکان کشش عضلات را با روش درست فراهم می‌کند. گاهی اوقات اگر بدن در حالت درستی قرار نگیرد، حرکت کردن در تمام عمر را دچار اختلال می‌کند. لگن که پایه‌ای برای تکیه بدن به شمار می‌رود، قابل تغییر و تنظیم است. بک پدال با کمک به کشش عضلات هنگامی که لگن در حالت درستی قرار گرفته، می‌تواند به درمان کمردرد و برطرف کردن علل این عارضه منجر شود.

ابزاری که برای درمان دردهای کمر، مفاصل ران و سیاتیک به کار می‌روند، معمولا کارآیی کافی را ندارند اما بک پدال با بازگرداندن لگن به حالت درست و تقویت عضلات می‌تواند راه بهتری برای درمان دردهای طولانی مدت بدن باشد.

استفاده از بک پدال، ساده است و بیماران با استفاده از آن، در طول دو هفته نتیجه مورد نظر خود را خواهند گرفت. طراحی این ابزار به صورتی است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و می‌توان از آن در منزل استفاده کرد و یا به محل کار برد. در نتیجه، عوارض نشستن طولانی مدت نیز برطرف خواهند شد.

هدف از طراحی بک پدال، سهولت بخشیدن به همان روش‌های درمانی است که متخصصان فیزیوتراپی برای تنظیم حالت لگن و بازگرداندن آن به حالت درست خود استفاده می‌کنند.

بک پدال تاکنون در 20 کلینیک واقع در کالیفرنیای جنوبی آزمایش شده و به افراد بسیاری کمک کرده تا سلامت کمر خود را بازیابند.

بک پدال، با قیمت 35 دلار به بازار عرضه شده است.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =