فردی که پس از دوستی با دختران جوان و جلب اعتماد آنها، با تعارف آبمیوه مسموم حاوی مواد بیهوش کننده، پول و طلاجاتشان را به سرقت می برد، با تلاش ماموران پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "کشوری" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص دستگیری خواستگار تقلبی در کرمانشاه گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری 22 کرمانشاه به آگاهی انتظامی استان مبنی بر اغفال و سرقت از خانمی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران شعبه 5 اداره مبارزه با سرقت آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

سردار "کشوری" در خصوص جزییات پرونده اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده از شاکی پرونده مشخص شد متهم پس از آشنایی و ریختن طرح دوستی با وی، به او قول ازدواج داده و حتی برای خواستگاری نیز به منزل آنها رفته است، اما روز حادثه با تعارف آبمیوه مسموم و پس از بیهوش کردن وی، مبلغ 45 میلیون ریال پول نقدش را به سرقت برده و متواری شده است. 

این مقام انتظامی افزود: سرانجام پس از 5 ماه کار اطلاعاتی حساب شده، چهره نگاری و بکارگیری منابع خبری، متهم در یکی از پاساژهای شهر کرمانشاه شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.  

سردار "کشوری" ادامه داد: متهم که در تحقیقات اولیه منکر هر گونه سرقت بود، در بازجویی های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت مذکور به 20 فقره سرقت دیگر که به همین شیوه انجام شده است در نقاط مختلف کشور اعتراف کرد. 

وی عنوان داشت: با تلاش و پیگیرهای ماموران آگاهی، تاکنون 4 نفر دیگر از مالباختگان و فریب خوردگان دیگر پرونده نیز شناسایی شده و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان و روشن شدن سایر سرقتهای احتمالی انجام شده توسط این سارق حرفه ای ادامه دارد.   

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه از والدینی که دارای فرزندان جوان و در سن ازدواج هستند خواست تا هنگام انتخاب همسر برای فرزندانشان آداب و سنن اسلامی را مد نظر قرار داده و با هوشیاری و انجام تحقیقات لازم، ضمن حفظ حرمت حریم خانواده خود، امکان هر گونه سوءاستفاده را از افراد ناباب و سودجو سلب نمایند.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =