شرکت برق لرستان مقام برتر گسترش الکترونیک و آمارواطلاعات در وزارت نیرو را کسب کرد

معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو با ارسال لوح تقدیر از کسب مقام برتر این شرکت در زمینه گسترش جایگاههای الکترونیکی و آمار و اطلاعات در سطح وزارت نیرو خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان، در بخشی از این لوح تقدیر آمده است دسترسی آسان جامعه به خدمات وزارت نیرو با گسترش جایگاههای الکترونیکی نیازمند تلاش و آموزش مجدانه تمامی کارکنان صنعت آب و برق است.

 مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان ضمن عرض تبریک به جهت کسب این موفقیت بزرگ عوامل مهمی را در راه رسیدن به این هدف عنوان نمود.

 مدیرعامل برق لرستان گفت: ایجاد سیستم های مدون و کارگشا، ثبتی نمودن آمارواطلاعات با استفاده از کلیه پایگاه های اطلاعاتی در جهت دریافت و انتشار مکانیزه آمار شرکت از عوامل تأثیرگذار در کسب این موفقیت بود.

برنامه ریزی مدون با استفاده از اطلاعات دقیق و به روز

مهندس خودنیا اظهار داشت: برنامه ریزی مدون با استفاده از اطلاعات دقیق و به روز، خلاقیت و توانمندی، برقراری ارتباط و استفاده از نهادهای درون و برون سازمان، انجام پروژه های نو و کاربردی نیز نقش بسزایی در ایجادجایگاه های خدمات الکترونیک در سطح شرکت بوده.

در ادامه مهندس همایون بختیاری مدیر دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت که بیشترین نقش را در گردآوری آمار و اطلاعات بعهده دارد، حمایت های مدیرعامل شرکت را در رسیدن به این هدف بزرگ بسیار ارزشمند دانست و گفت: نظرسنجی ها و خودارزیابی های مستمر، اصلاح فعالیت های شرکت در جهت افزایش سرعت ارائه خدمات، ارتقاء سطح دانش پرسنل و میزان استفاده کاربردی از GIS از فرآیندهای تحقق این هدف برشمرد.

مهندس بختیاری افزود: کلیه آمار و اطلاعات از جمله آمار فنی شبکه ها و پست های بهره برداری، تلفات انرژی، خدمات مشترکین و دیگر آمارهای شرکت با وب سرویس و  view  به یکدیگر متصل بوده و بر روی سایت شرکت قابل مشاهده می باشند.

وی اضافه کرد: اپلیکیشن موبایل قاصدک نیز جهت اعلان و داشبورد روزانه آمار کلان شرکت در دست طراحی و اجرا می باشد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

صحت و دقت در آمار باعث سرعت بخشیدن به تحقق اهداف

مهندس بختیاری همچنین ابراز داشت: صحت و دقت در آمار باعث سرعت بخشیدن به تحقق اهداف شده و علاوه برآن، همفکری، تعامل سازنده، هم اندیشی و همکاری دلسوزانه جهت جمع آوری و ارائه آمار را بعنوان اصل و اولویت کاری در این عرصه برشمرد.

 دفتر روابط عمومی این موفقیت بزرگ را به مدیرعامل، معاونت برنامه ریزی و مهندسی و دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت صمیمانه تبریک عرض می نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =