۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
غوغای غزل به همراه موسیقی

کتاب «غوغای غزل؛ از سنایی تا سایه» که در برگیرنده چهارصد غزل از ده غزلسرای برجسته ادب فارسی است، در مراسمی همراه با اجرای موسیقی زنده رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب نیستان با همکاری فرهنگسرای رسانه، در صد و هفتمین نشست زرین قلم، آیین رونمایی از کتاب «غوغای غزل؛ از سنایی تا سایه» را که به اهتمام سیدمحمد تولیت منتشر شده است، برگزار می­‌کند.

در این نشست که سه ­شنبه ۹ بهمن ساعت ۱۷ برگزار می­ شود، سید محمد تولیت، قربان ولیئی، میلاد عظیمی، زهیر توکلی و محمدعلی علیزاده حضور می­ یابند. اجرای برنامه توسط اسماعیل باستانی و اجرای موسیقی به عهده ولی‌الله نوروزی خواهد بود

«غوغای غزل؛ از سنایی تا سایه» گزیده چهارصد غزل از ده غزلسرای برجسته ادب فارسی است که از هرکدام به تساوی چهل غزل منتخب شده است. آثاری از سنایی، عطّار، مولانا، سعدی، عراقی، حافظ، فروغی، شهریار، عماد و سایه در این کتاب گرد آمده است. تعداد ابیات هر غزل مابین پنج تا ده بیت و مجموع ابیات کل غزل­‌ها سه هزار بیت است. به علاوه چینش شاعران بر اساس تقدّم تاریخی و چینش غزل­‌ها برای هر شاعر به صورت مجزا طبق ترتیب الفبایی مطلع غزل‌هاست.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =