برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مدیر کل زندانهای لرستان با کارکنان زندان مرکزی بروجرد

جلسه پرسش و پاسخ مدیر کل زندانهای لرستان با حضور کارکنان زندان مرکزی بروجرد در محل سالن جلسات زندان مرکزی بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، امین القاصی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات زندانهای لرستان و کاظمی رئیس اداره بازرسی زندانهای لرستان در زندان مرکزی بروجرد حضور یافته و در جلسه پرسش و پاسخ با حضور حداکثری کارکنان شرکت نمودند.
در ابتدا معتقد رئیس زندان بروجرد با عرض خوش آمد گویی و تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیر کل زنداهای لرستان و مسئولین نظارتی استان ابرازنمود: اقدامات وفعالیت های صورت گرفته در حوزه مختلف زندان از جمله؛ اشتغال بکار مددجویان درخارج از مجموعه زندان ، حوزه فنی و عمرانی زندان بروجرد ، تعمیر و تجهیز آشپزخانه زندان ،پوشش سقف راهروی باجه ملاقات را رضایت بخش دانست.
سپس محمدی اصل مدیر کل زندانهای لرستان با ایراد سخنانی پیرامون وحدت و همدلی میان کارکنان زندانهای استان خاصه زندان بروجرد ، از همکاران خواست که از افترا وتهمت زدن به همدیگر پرهیز کنند.

پرهیز از افترا و تهمت به همدیگر
وی تصریح کرد: شک ندارم که کار در زندان سخت و طاقت فرساست چرا که خودم نیز در پستهای مختلف زندان خدمت کرده ام و اشراف کامل بر مقوله زندانبانی دارم، اما چیزی که احساس میکنم لازمه این کار سخت است داشتن اخلاق نیکو و حسنه است .


محمد اصل با اشاره به احادیثی از قرآن و کتب مختلف دینی و فلسفی همکاران را با خصوصیات اخلاق نیکو و رعایت آن در برخورد با هم نوع دعوت کرد.
محمدی اصل افزود : به همه همکاران تاکید میکنم که اخلاق را سرلوحه امور خود در فضای کار خصوصا در برخورد با همکاران و مددجویان قرار دهند و از زدن تهمت و افتراء به همدیگر جلو گیری کنند چرا که فردای قیامت باید پاسخگو باشند.


مدیر کل زندانهای لرستان در جایی دیگر از سخنانش تصریح کرد: بحمدالله چرخه امور زندان در استان به همت شما همکاران بخوبی میچرخد. وی با اشاره به درخواست برخی از همکاران غیر بومی بروجرد ، مبنی بر جا به جایی محل خدمت عنوان کرد: بدلیل کمبود نیرو در حوزه زندان بروجرد وعدم داشتن اعتبارات برای جذب نیرو فعلا این کار غیر ممکن است.
نیز با اشاره به اقدامات وپیگیری های صورت گرفته در حوزه مددکاری این زندان و تخصیص اعتبارتی از خیرین برنامه ماه عسل به منظور آزادی تعداد کثیری از زندانیان محکوم مالی زندان بروجرد ، از رئیس ومددکاران زندان تقدیر بعمل آورد.


محمدی اصل در ادامه عنوان کرد : تمام تلاش خود را بکار میبندم تا برای همکاران ومجموعه زندانهای استان،حداکثر رفاهیات ، اعتبارات عمرانی ، خدماتی ، غذایی و داروئی اعمال گردد. القاصی رئیس اداره حفاظت واطلاعات زندانهای لرستان نیز با ایراد سخنانی در خصوص همدلی و همکاری در میان کارکنان زندان آنها را به دوری جستن از تفرقه و دوگانه گی دعوت نمود.

ارائه پیشنهادات و نظرات پرسنل بصورت شفاهی و کتبی
در پایان کلیه همکاران نظرات و پیشنهادات خود را بصورت شفاهی و کتبی به مدیر کل اعلام کرده و مدیر کل نیز با سعه صدر به کلیه سئوالات همکاران به صورت تک تک پاسخ لازم را داد.
مرحله پایانی این جلسه ، بازدید مدیرکل بهمراه معتقد رئیس زندان بروجرد ، از آخرین وضعیت فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی زندان بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =