اجرای طرح توسعه و بهسازی ۱۵۴ هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: از آغاز سال جاری تا به حال ، ۱۵۴ هزار و ۳۰۰متر شبکه توزیع برق در استان احداث شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان رضا علی اصغری با بیان این که از ابتدای سال تاکنون، ۴۱ هزار و ۳۰۰متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی احداث شده گفت: عملیات اصلاح ۴۲ هزارمتر و ۷۰۰ مترشبکه ۲۰کیلوولت ، از اقدامات صورت گرفته در واحدهای اجرائی این شرکت است.

وی با ابراز این که عملیات توسعه ۳۱ هزار و ۹۰۰متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی به انجام رسیده  افزود: به منظور خدمات دهی مستمر به متقاضیان ومشترکان و پایداری شبکه های توزیع برق ، بهسازی ۳۸ هزار و ۵۰۰متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی ، از دیگر اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

علی اصغری همچنین با اشاره به این که ۱۷۱ایستگاه هوائی و یک پست زمینی از ابتدای سال ۹۷ تا زمان حاضر احداث و بهره برداری شده خاطرنشان کرد: طرح بهینه سازی ۱۶۹ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در راستای تغذیه برق مشترکان اجرائی شده است.

وی با عنوان این که ۶۳۷ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: در زمان قید شده ، بهسازی یک هزار و۴۵چراغ نیز به انجام رسیده است.

وی اظهارداشت: به منظور اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ ۹۵ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =