بهتر نبود بهداد قبل از استوری جنجالی‌اش از فوتبال بیشتر بداند؟!

نکته مهمی که بهداد باید بداند این است که پول فوتبال و پول پاداش ها از کجا می آید؟ به گفته علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال حضور کی روش در فوتبال ۴۰ میلیون دلار برای ایران درآمدزایی داشته است.

حمله بهداد سلیمی به بازیکنان تیم ملی دقیقا شبیه به همان حملاتی بود که در یک دهه گذشته زیاد به فوتبالی ها شده است. خیلی از ورزشکاران رشته های غیر فوتبالی در این سال ها اعتراض  داشته اند به پاداش های تیم ملی و در این راه مصاحبه های تندی کرده اند. بهداد سلیمی اما حمله ای همه جانبه به بازیکنان داشت و حتی آنها را فاسد خطاب کرد، در حالی که اگر کوچکترین اطلاعاتی از فوتبال و درآمدهایش داشت به خود اجازه نمی داد اینگونه به بازیکنان بتازد.

اولین سوال از بهداد سلیمی این است که واقعا چطور فوتبال و وزنه برداری را با هم قیاس می کند؟ با کدام برد وزنه برداری مردم به خیابان ها ریخته اند و هفته ها هیجان وارد زندگی شان شده است؟ فوتبال ورزش اول دنیاست. با احترام به تمام رشته ها، در قله است و اینقدر هیجان دارد که برای یک بازی اش از ۲۰ هزار نفر تا ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می روند. فوتبال فراتر از تمام رشته های ورزشی است و در ایران هم گاهی تبدیل به یک بهانه می شود تا مردم به خیابان بریزند و شادی کنند. از بهداد باید پرسید کدام رشته ورزشی را سراغ داری که اینگونه جامعه را متحول کند و مردم را به خیابان ها بکشد؟

اما نکته مهم تری که بهداد باید بداند این است که پول فوتبال و پول پاداش ها از کجا می آید؟ به گفته علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال حضور کی روش در فوتبال ۴۰ میلیون دلار برای ایران درآمد زایی داشته است. بازیکنان هم از عوامل اصلی این درآمدزایی بوده اند. اگر بازیکنان و تیم ملی از این دریای پول، پاداشی گرفته اند چرا باید یکی مثل بهداد سلیمی ناراحت شود؟ بی شک اگر او اندکی از فوتبال و درآمدزایی اش در سال های گذشته خبر داشت این حرف ها را نمی زد.

۲۵۲ ۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    21 1
    فرهنگ ما اینه دیگه، عوض اینکه تلاش کنی و دنبال مطالبه حق خودت باشی، دنبال به زیر کشیدن بقیه هستی...این است که میگن حسود هرگز نیاسود
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    1 26
    راست گفته
  • حسینی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    1 2
    اگر تمام عوامل یارانه ای ورزش فوتبال از زمین های خاکی محلات تا اسپایدر کم ورزشگاه آزادی را محاسبه کنیم حقوق کی‌روش پول مفتی بوده است که بر باد رفته. یک چیزی هم طلبکار می شویم.
  • فرهادجلالی اسبق IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    2 6
    بهداد افتخارآفرین وفرزندخلف سرزمین پاکان است لطفا شماهم ازتبعیض دفاع یکجانبه نکنید لازم به یاداوری نیست که پخش سرود ملی بافتخارقهرمان المپیک شایسته تقدیری بیش از ذخیره های تیم ملی است خیلی بیشتر وبیشتر