۰ نفر
۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۰

ایسنا: افشین قطبی پس از اولین تمرین تیم ملی بعد از پیروزی برابر عراق گفت: بازیکنانم شاداب و خوشحال تمرین کردند. من به آنها افتخار می‌کنم .

 

او درباره دیدار ایران با کره شمالی یادآور شد: تا زمان بازی با کره شمالی هر روز یک نوبت تمرین خواهیم داشت. کره شمالی در ذاتش فوتبالی منظم دارد و در دفاع شرایط بسیار خوبی دارد. ما اگر گل اول را به ثمر برسانیم، آنها برای جبران باز بازی می‌کنند و این مسئله به ما کمک می‌کند که روانتر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره بازی با عراق نیز گفت: عراق قهرمان جام ملت‌های آسیا بود. ما در نیمه نخست احساساتی بازی کردیم، اما در نیمه دوم شاهد بازی خوبی بودیم. بازیکنان ایران قابلیت‌های خود را نشان دادند. من 23 بازیکن دارم که هر کدام می‌توانند در لحظه موثر و مفید باشند.

قطبی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مسولان فدراسیون فوتبال گفته‌اند که اگر قطبی در جام ملتها موفق باشد او را نگه می‌دایم تصریح کرد: اکنون سرلوحه کار ما باید این باشد که اشخاص برای ما مهم نباشند مهم تیم ملی و ایران است و همه تمرکزم برروی موفقیت در جام ملتهای آسیاست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تمجید پارک جی سونگ از وی اظهار کرد: من در دو دوره جام جهانی و یک دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا با پارک جی سونگ کار کردم . او بازیکن بسیار خوبی است. از او به خاطر تعاریفی که از من کرده است تشکر می‌کنم . قهرمانی در جام ملتهای آسیا برای من افتخاری بسیار بزرگتر و شیرین‌تر از چهارمی با کره جنوبی در جام جهانی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
    0 0
    اگر فگر کیکنی که دایی در سرمربی تیم ملی بود وتیم بدتر از تیم تو بازی میکرد ماملا"در اشتباهی. انچه بعنوان تیم داری 50درصد فوتبال ایران است
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
    0 0
    اصغر جون شمااول بهتری املا و جمله نویسی یاد بگیری بعد بیای راجع به فوتبال نظر بدی! تازه خودش هنره که بتونی با 50 درصد این نتیجه رو بگیری، دایی با 100 درصد نتونست کاری بکنه
  • يقين IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
    0 0
    خودگويي و خود خندي به به چه هنرمندي
  • avax2010 IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام اقاي قطبي زياد خوشحال نباش جوجه را اخرپاييز ميشمارند ....... ماكه خوشحال ميشيم تيممون ببره ولي ....
  • رامین IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    0 0
    در پاسخ بدون نام باید عرض کنم که اون موقع که علی دایی سرمربی ایران بود 9بازیکن از پرسپولیس و8بازیکن از استقلال دعوت کرد حالاشم این بازیکنای سرخابی بودند که تیم ملی رو از شکست نجات دادند نه بازیکنان سپاهان.
  • رامبد IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    0 0
    رامین راست میگه خدا وکیلی تیم ملی زمان دایی قشنگ تر بازی میکرد .من بازی زیبا را بیشتر ترجیح میدم تیم ملی سه شنبه شب مقابل عراق 1 پاس قشنگ و خوب به هم ندادند