مسعود شجاعی می گوید ماجرای قهرش مسخره است.

مسعود شجاعی که بعد از تعویض از زمین با حالتی نه چندان خوشایند به سمت رختکن رفت ، درباره موضوع قهر خود به ایسنا گفت:« من قهر نکردم و این حرف ها مسخره است.»

او درباره بازی تیم ملی با عراق گفت:«بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، البته دیدار سختی بود و شاید آن طور که دلمان می‌خواست نتوانستیم بازی کنیم، اما نتیجه خوبی کسب کردیم. برای ما مهم بود که بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم که خوشبختانه این امر رخ داد و من این پیروزی را به خانواده‌های سانحه سقوط هواپیما که عزیزانشان را از دست دادند تقدیم می‌کنم.»

شجاعی درباره تعویضش مقابل عراق گفت:« پس از بازی دچار تب و لرز شدید شدم و با هماهنگی کادر فنی راهی رختکن شدم و در هتل هم سرم و آمپول زدم. این مسایلی که درباره قهر و ناراحتی و ... مطرح می‌شود واقعا مسخره است. همه چیز با هماهنگی کادر فنی بود و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.متاسفانه ویروسی بین بچه‌ها افتاده که 4، 5 نفر را بیمار کرده است. ما هم که در هتل و سالن غذاخوری کنار هم هستیم و این ویروس به همه سرایت می‌کند. زیر نظر پزشکان کار می‌کنم تا حالم بهتر شود.»

او در پایان درباره شرکت نکردن در تمرین گفت:« با توجه به اینکه حالم خوب نبود در تمرین امروز شرکت نکردم، اما اگر خدا بخواهد در تمرین فردا حاضر می‌شوم تا با اعتماد به نفس و با خیالی آسوده بتوانیم مقابل کره شمالی بازی کنیم.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    0 0
    اقا مسعود یک گل زیبا بزن بزار روشون کم شه.اخه ناسلامتی بازیکن حرفه ای .اروپایی ....یک تیکه نشون بده بابا