۰ نفر
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
تولید درب‌های چوبی منحنی برای اولین بار در ایران

در طی بازدید از نمایشگاه وودکس ۲۰۱۹ تهران که در روز های ۱۳ تا ۱۶ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود با غرفه‌ای به نام «آکس چوب» آشنا شدم.

در این غرفه دو چیز توجه مرا به خود جلب کرد؛ کابینت‌های مدرن سفید که برای خانه تازه عروس‌ها فوق العاده بود و کابینت های آشپزخانه با متریال عالی و درب های کابینت منحنی.

البته که کابینت‌های مدرن در رنگ‌های خاص همانند آبی لاجوردی و قرمز، بدون کنده کاری و تزئیین اضافی نکته دیگری بود که بسیار خود نمایی میکرد.

آکس چوب

درهای منحنی به شما این امکان را می‌دهد که از شر گوشه‌های تیز کابینت‌های قدیمی راحت شوید و فضای بهتری برای دکوراسیون آشپزخانه‌تان داشته باشید.

آکس چوب

آکس چوب

علاوه بر اینها نکته قابل توجه کابینت‌های آکس چوب، کیفیت متریالی بود که با طراحی‌های زیبا جلو تازهای به خانه و آشپزخانه میداد.

از امید فرجی مدیر فروش رنگ آکس چوب پرسیدم که دربهای کابینت منحنی آیا فقط بر روی کابینتهای جدید قابل اجراست، وی این‌گونه پاسخ داد که با فناوری‌های به روزی که آکس چوب تهیه کرده است این درها برای کارهای جدید در سایزهای مشخص و طراحانی که با این شرکت کار می‌کنند ، قابل اجراست.

فرجی همچنین در مورد روکش‌های مدرن روی چوب و کابینت ام دی اف ها گفت: «این روکشهای جدید بر روی بیشتر متریال‌ها در رنگ‌های مختلف قابل اجراست.

23B986695

اگر تمایل دارید جنس و ترکیب این کاراها را از نزدیک مشاهده کنید ، پیشنهاد می‌کنم از ۱۳ تا ۱۶ بهمن سری به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن میلاد، طبقه بالا غرفه ۱۹بزنید و سوالهای خود را با کارشناسان خوشرو و با حوصله آکس چوب در میان بگذارید.

آکس چوب

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228893