حضور قدرتمند استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: استان سمنان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، حضوری قدرتمند خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، «رحمان فرمانی»  در گفت و گویی افزود: استان سمنان با حضور بخش خصوصی از جمله دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، هتل ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، راهنمایان گردشگری، سرمایه‌گذاران گردشگری، بخش عمومی غیر دولتی از قبیل شهرداری ها و ... در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی غرفه استان سمنان در این نمایشگاه در قالب اقامتگاه‌های بوم‌گردی انجام می‌شود، گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان از جمله جاذبه‌ها، تاسیسات گردشگری، آداب، رسوم، آیین‌ها، سوغات و صنایع دستی ، غذاهای محلی و بازی‌های محلی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

فرمانی افزود: در این نمایشگاه توانمندی عشایری استان در قالب برپایی سیاه چادر و ظرفیت‌های صنایع‌دستی استان نیز در قالب کارگاه های زنده به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با دعوت از تمامی هم استانی‌ها  برای بازدید از این نمایشگاه، افزود: علاقمندان می‌توانند همه روزه از بیست و سوم تا بیست و ششم بهمن ماه از غرفه A 38(غرفه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان) بازدید کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور بیش از 500 شرکت در بخش گردشگری در محل نمایشگاه ‌های بین المللی تهران- اتوبان چمران برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =