پایان لیگ والیبال برای نمایندگان ارومیه با ۲ برد/ سقوط یا حفظ سهمیه به تصمیم سازمان لیگ بستگی دارد

هفته پایان مرحله لیگ برتر والیبال به پایان رسید و تیم‌های شهرداری و دورنا ارومیه برابر حریفان خود به ۲ برد مشابه دست یافتند تا فصل با قعرنشینی به پایان برسانند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر والیبال با کسب ۲ برد برای نمایندگان والیبال ارومیه همراه بود تا این دو تیم احتمالا سقوط کرده در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهند داشت یا سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصمیم دیگری در این خصوص اتخاذ خواهدکرد!

برد برابر خودروسازان در تهران
شهرداری ارومیه در آخرین دیدار خود در تهران برابر سایپا به برتری ۳ بر یک دست یافت تا با کسب هفتمین برد فصل، به عنوان یازدهمی‌ بسنده کند.

تیم شهرداری در این دیدار ابتدا ست نخست را ۲۹ بر ۲۷ باخت و در ادامه با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۸ پیروز و هفتمین بردش را کسب کند.

با این نتیجه، تیم شهرداری ارومیه اولین بار در این فصل صاحب ۲ برد پیاپی شد.

سایپا نیز با این شکست در مرحله پلی‌آف حریف دیگر تیم خودروساز، پیکان شد.

دومین برد نوجوانان در نبرد انتهای جدولی‌ها
در دیگر دیدار این هفته و در سالن غدیر (دورنالاریوواسی) ارومیه، تیم دورنا موفق شد ۳ بر یک برابر عقاب نهاجا به برتری دست یابد.

نوجوانان دورنا ارومیه در این دیدار موفق شدند ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ برد و تنها در ست دوم ۲۲ بر ۲۵ به حریف خود باخت.

به این ترتیب تیم دورنا با کسب ۲ برد لیگ را با رتبه آخر و تیم عقاب نهاجا با کسب ۴ برد با رتبه دوازدهمی فصل را به اتمام رساند.

جدول رده‌بندی:
با پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان تهران، خاتم اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، پیام مشهد، کاله مازندران، سایپا تهران و شهرداری گنبد با کسب رتبه‌های اول تا هشتم راهی پلی‌آف شدند و تیم‌های شهرداری و دورنا ارومیه با کسب رتبه‌های یازدهم و سیزدهم بدترین عملکرد والیبال ارومیه (شهر عشاق والیبال) را بعد از ۱۰ سال رقم زدند اتفاقی سال ۸۱ توسط تیم سمن‌سو با کسب رتبه آخر و سال ۸۶ و ۸۸ توسط تیم هیات والیبال با کسب رتبه‌ دوازدهم رقم خورده بود.

اکنون با توجه به پایان لیگ و مصاحبه سرپرست سازمان لیگ، سقوط تیم‌های شهرداری و دورنا ارومیه بهمراه عقاب نهاجا محتمل به نظر می رسد و باید دید با توجه به حمایت اسپانسری دورنا از تیم ملی نوجوانان آیا سازمان لیگ تصمیم دیگری در این خصوص اتخاذ خواهدکرد یا خیر؟

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =