مستند «کاپیتان ۲۲» در حوزه هنری چهارمحال‌وبختیاری تولید شد‏

فیلم مستند «کاپیتان ۲۲» به نویسندگی و کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مسئول واحد تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مستند « کاپیتان ۲۲» تازه ترین اثر حوزه هنری چهارمحال وبختیاری است که در مدت زمان ۱۲ دقیقه تولید شده است.

محسن باقری دستگردی افزود: این فیلم روایتگر شخصیتی است که از دام مواد مخدر نجات پیدا کرده و اکنون با اراده ای قوی مشغول به کار شده است. علی پس از ترک مواد مخدر به ورزش روی آورده و با بچه های شهر خود تیم فوتبالی را راه اندازی کرده و به آموزش فو تبال به بچه ها مشغول است.  

باقری گفت: این فیلم ششمین اثر مستند آرمان قلی پور فیلم ساز استان چهارمحال و بختیاری است که پیش از این مستند های، «۱۸ پله زندگی»، «امید من»، «گُنج»، «استشهادی برای خانعلی»، «آنسوی حصار» و « آرمتی» را در کارنامه کاری خود دارد.

‏او افزود: . مجری طرح این مستند «پازن فیلم» است و صدا برداری آن نیز به عهده ای مسعود رضایی بوده است. تحقیق، تصویر براری، تدوین و صدا گزاری این مستند کوتاه نیز را آرمان قلی پور دشتکی انجام داده است. ‏

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =