ترامپ به نظامیان ونزوئلا هشدار داد: یا ترک مادورو یا هیچ چیز! همه گزینه‌ها روی میز است

ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا به ارتش ونزوئلا تاکید کرد تا پیشنهاد عفو "سخاوتمندانه" رهبر اپوزیسیون این کشور را بپذیرند و در غیر این صورت متضرر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت که واشنگتن به دنبال یک انتقال صلح آمیز قدرت در ونزوئلاست اگرچه به این مساله نیز اشاره کرده که تمامی گزینه‌ها هنوز هم روی میز است.

ترامپ همچنین مدعی شده که افسران ارتش ونزوئلا که از نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا حمایت می‌کنند، زندگی و آینده خود را به "خطر" می‌اندازند.

رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی‌اش برای جامعه ونزوئلایی آمریکایی گفت: تعدادی از اعضای ارتش ونزوئلا هنوز هم از این "دیکتاتوری شکست خورده" حمایت می‌کنند. آنها زندگی و آینده خود را به "خطر" می‌اندازند.

وی خطاب به نظامیان ونزوئلا ادامه داد: "اگر شما این راه را در حمایت از مادورو انتخاب کنید، هیچ محل امنی، خروج آسان و راهی به بیرون نخواهید داشت. شما همه چیز را از دست می‌دهید."

اوضاع در ونزوئلا از ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی متشنج شده است. اخیرا خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا خودش را "رئیس جمهوری خودخوانده" این کشور اعلام کرد و مورد حمایت ۵۰ کشور آمریکای لاتین، ایالات متحده و کشورهای اروپایی قرار گرفت.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    0 0
    برو ازگل. هزارتا جبهه جنگ باز کرده و فکر می کنه که می تونه همه رو مدیریت کنه. البته این دیوانه فقط می خواد دنیا رو بهم بریزه و به عواقب اون فکر نمی کنه اما مردم امریکا باید بدانند که آنها هم در همین زمین بازی که ترامپ طراحی می کنه حضور دارند و هر آتشی که دیگران رو بسوزونه به جان خودشان هم خواهد افتاد.