دفاع عضو جبهه پایداری از ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس و اعضای مجمع تشخص

مهر نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار نظر دولتی‌ها در ارتباط دادن مشکلات معیشتی مردم با عدم تصویب لوایح مربوط به FATF را فرار به جلو خواند و گفت: دولت باید عواقب اجرای «برجام» را بپذیرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با انتقاد از اعمال فشار دولت بر مجمع تشخیص و مجلس برای تصویب لوایح مربوط به FATF،  گفت: دولت همان حرف هایی که در رابطه با برجام می زد، امروز در مورد لوایح مربوط به  FATF می زند تا مجلس و مجمع را مجبور به تصویب آن کند.

وی با بیان اینکه اظهارات دولتی ها در واقع فرار به جلو است، خاطرنشان کرد: دولت  ۶ سال روی کار بوده است و مردم را با سیاست های غلط اقتصادی خود گرفتار تنگی معیشت کرده و امروز اعلام می کند اگر مجمع تشخیص مصلحت تصمیمی خلاف خواست ما بگیرد، مسئولیت تمام این سوء مدیریت های چندین و چندساله ما به گردن مجمع است.  

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: جمعی از افراد باتجربه از همه جریان ها در مجمع حضور دارند و برای این انتخاب شده اند که مصلحت نظام را تشخیص بدهند، چرا دولت آنها را تحت فشار قرار می دهد؟ در مرحله قبل خود آقای رئیس جمهور مصاحبه کردند و تهدید کردند، در این مرحله مسئول دفترشان و آقای ظریف حرف می زنند.

وی تاکید کرد: اجازه دهید این موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفته در فضای علمی مورد تبیین قرار گیرد، تا در یک فضای شفاف و روشن بتوان در مورد این لوایح  تصمیم گرفت. چرا دولت فضا را غبار آلود می کند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به انتقادات نمایندگان حامی دولت از پیامک های اعتراضی مردم در مورد تصویب لوایح مربوط به FATF گفت: اگر این روش بد است،  چرا خودتان به این روش عمل می کنید، چه بسا فشاری که شما به عنوان مسئولان دولتی به مجمع و مجلس وارد می کنید و پیامی که می دهید بدتر از پیامک های مردم باشد، چون شما مسئولان رسمی کشور هستید.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دولت به دنبال بهانه می گردد تا ناکارآمدی خود را گردن دیگران بیندازد، افزود: لذا تلاش دارد تا مشکلات معیشتی را به عدم تصویب لوایح مربوط به FATF نسبت دهد، دولت باید ابتدا در مورد عواقب و نتایج اجرای برجام مسئولیت بپذیرد و بعد از آن در مورد نتایج عدم پذیرش CFT و «پالرمو» تهدید کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این تجربه شش ساله باعث رشد و آگاهی عموم مردم شود، گفت: حضور ملت ایران در  راهپیمایی ۲۲بهمن ماه نشان داد مردم اهل ولایت هستند و وقتی جانشین ولی خدا از آنها امری می خواهد، اهل هزینه کردن هستند.

۲۱۴۲۱۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1234438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =