برگزاری جشنواره مدهامتان در ۳۲ استان کشور

نماینده ستاد عالی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در ۳۲ استان کشور ۳۳ هزار نفر در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان با یکدیگر به رقابت پرداختند که منتخبان این رقابت به مرحله کشوری راه می یابند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان ، حجت الاسلام موسوی در آئین سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» که با حضور مسئولین کشوری و استانی و جوانان و نوجوانان در مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد، گفت: امسال رشته هنری نقاشی آیات نیز به رشته های قابل رقابت شرکت کنندگان نیز اضافه شده و این موضوع توجه ستاد عالی به مباحث هنری را نشان می دهد.

نماینده ستاد عالی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه افزود: ریشه نامگذاری مسابقات قرآنی به «مدهامتان» برگرفته از آیات شریفه سوره الرحمن و به معنای ۲ باغ بهشتی است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: این مسابقات در هشت رشته در ۳۲ استان برگزار می شود و پس از مسابقات استانی منتخبان به مسابقات کشوری همزمان با اردیبهشت ماه راه می یابند و نفرات اول رقابت های سراسری به صورت مستقیم به مسابقات ملی اوقاف راه می یابند.

نماینده ستاد عالی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور با ارزیابی مطلوب از سطح مسابقات و تعداد شرکت کنندگان استان چهارمحال و بختیاری، افزود: این مسابقات با استقبال خوبی مواجه شده است و امروز حضور پرشور قرآنیان را شاهد بودیم و استان چهره های قرآنی خوبی دارد و از همین رو از مسئولان استان بواسطه ایجاد بستر مناسب قدردانی می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1234749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =