واکنش سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به سخنان قاضی‌پور در تلویزیون

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان وظیفه این هیات در رسیدگی به اظهارات اخیر نادر قاضی پور علیه قاضی زاده هاشمی و آخوندی را تشریح کرد.

محمدجواد جمالی نوبندگانی درباره اظهارات اخیر نادر قاضی پور درباره حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به خبرآنلاین گفت: به طور کلی ما موافق این نیستیم که صحبت هایی در حوزه شخصی افراد در سطح رسانه ملی مطرح شود اما در این رابطه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان صرفا در زمینه هایی امکان ورود دارد که شکایتی به هیات رسیده باشد که البته در این مورد خاص هنوز شکایتی به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه چنانچه شکایتی در ماجرای اظهارات اخیر آقای قاضی پور ارسال شود با جدیت پیگیری خواهیم کرد، تاکید کرد: پبشنهاد می کنم در شرایط حساس کنونی که کشور نیازمند آرامش است جناح های سیاسی بر مدار وحدت حرکت کنند، صدا و سیما نیز بهتر است کمتر به اختلافات دامن بزند.

وی در ادامه در توضیح آخرین وضعیت بررسی پرونده شکایت وزیر سابق بهداشت از نادر قاضی پور و انتقادات وارده به عملکرد هیات نظارت توضیحاتی ارایه کرد که متن کامل آن را می توانید اینجا بخوانید.

17219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =