رشد ۵ درصدی تعداد رانندگان فعال باری آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از رشد ۵ درصدی تعداد رانندگان فعال باری استان در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان سال گذشته خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری گفت: تعداد رانندگان فعال باری تا آخر بهمن ماه سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار نفر است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته نزدیک ۲۴ هزار نفر بود که از رشد ۵ درصدی تعداد رانندگان فعال باری در استان حکایت دارد .

شکری با اشاره به اینکه تعداد رانندگان فعال باری استان آذربایجان غربی ۵ درصد از کل رانندگان فعال باری کشور را تشکیل میدهد، افزود : تعداد ناوگان باری فعال نیز تا پایان بهمن ماه سال جاری نزدیک به ۱۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی در تعداد ناوگان باری فعال در استان را نیز شاهد هستیم.

وی گفت :از نظر تعداد ناوگان باری ، استان آذربایجان غربی دارای ۵.۴ درصد تعداد ناوگان باری کشور است که متوسط عمر ناوگان باری استان تا پایان بهمن ماه سال جاری ۱۶.۲ سال بوده در حالیکه متوسط عمر ناوگان باری کشور ۱۶.۷ است و این امر نشان دهنده جوان بودن ناوگان باری استان نسبت به ناوگان باری کشور است .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =