علی کفاشیان پس از دومین پیروزی پیاپی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره شمالی و صعود به مرحله بعد گفت:«بسیار خوشحالم که توانستیم با کسب سه امتیاز این دیدار صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم.»

رییس فدراسیون فوتبال گفت:« برایمان بسیار مهم بود که تیم ملی سه امتیاز این دیدار را کسب کند. در واقع تیم ملی کاری را که باید در بازی با امارات انجام می‌شد را امروز انجام داد. کره شمالی هم تیم خوبی بود و بسته بازی می‌کرد.»

وی این را می گوید وبا اشاره به بازی کره شمالی ادامه می دهد:« دیدار با کره شمالی بازی بسیار سختی بود ولی بازیکنان از موقعیت‌ها استفاده کردند و توانستیم در این دیدار به برتری برسیم. ما دنبال این هستیم که برای صعود به مرحله بعد در بازی با امارات هم سه امتیاز بگیریم و با سه پیروزی و 9 امتیاز راهی مرحله بعد شویم.»

کفاشیان با بیان اینکه می‌خواهیم از نظر روحی ـ روانی بازیکنان را برای مرحله بعد مسابقه‌ها آماده کنیم، تاکید کرد:« ما دنبال این هستیم که بازیکنان را از نظر روحی ـ روانی برای مرحله بعد و بازی با امارات آماده کنیم. در این زمینه هم هر کاری که از دست‌مان بربیاید انجام خواهیم داد.»

رییس فدراسیون فوتبال در پایان با بیان اینکه امیدوارم بازی خوبی با امارات داشته باشیم گفت:« برای ما این مهم است که سه امتیاز دیگر بگیریم و امارات را شکست دهیم.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =