شهردار اهواز:هنر مجسمه سازی در اهواز ارتقا می یابد

مهر نوشت:- شهردار اهواز گفت: سمپوزیوم ملی مجسمه های فلزی جنب پارک هنر (مالیات) به منظور ارتقای هنر مجسمه سازی در اهواز برگزار می شود.

شهردار اهواز پیش از ظهر امروز در بازدید از محل برگزاری اولین سمپوزیوم ملی مجسمه های فلزی اهواز اظهار کرد: فراخوان سمپوزیوم ملی فلز و بازیافت دومین سمپوزیوم مجسمه سازی اهواز توسط سازمان زیباسازی در راستای ارتقای هنر مجسمه سازی شهری منتشر شد.

وی افزود: این سمپوزیوم در چهار محور تأثیر نظم در فرهنگ شهروندی، نقش مشاغل سنتی در هویت شهری، نقش صنایع در هویت شهر اهواز، دفاع مقدس و پایداری جنب پارک هنر آغاز شد.

کتانباف ادامه داد: پس از داوری و انتخاب آثار ۲۱ اثر از هنرمندان کشوری، این هنرمندان از شهرهای مختلف تهران، مشهد، کرج، شیراز، اهواز و... از روز چهارم تا چهاردهم اسفندماه حضور دارند و همه روزه به ساخت این مجسمه ها می پردازند.

شهرداراهواز دراین بازدید ضمن خوش آمد گویی به یکایک هنرمندان از نزدیک از محل فعالیت وساخت مجسمه های آنها دیدن کرد و گفت: مواجهه با هنرمندان در حال خلق اثر هنری، بی شک تجربه ای زیبا و جالب است و از کلیه شهروندان هنردوست اهوازی دعوت می کنم این تجربه را از دست ندهند و تا روز ۱۴ اسفند از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برای  بازدید از کار هنرمندان به پارک مالیات مراجعه کنند.

عکس: قاسم منصور آل کثیر

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =