گل علی‌پور، کادوی تولد قدم‌های آهسته و ۳ امتیازی برانکو

سرخ‌پوشان تهران با تک‌گل علی علی‌پور سه امتیاز را در خانه نگه داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس ایران و از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و این رقابت در نهایت با پیروزی ۰-۱ پرسپولیسی ها به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی،شجاع خلیل زاده،مهدی شیری،محمد نادری،احمد نوراللهی، بشار رسن(دقیقه ۷۲-سروش رفیعی)،سیامک نعمتی،مهدی ترابی(دقیقه ۹۳-احسان حسینی)،ماریو بودیمیر (دقیقه ۷۵-محمد امین اسدی) و علی علیپور

ترکیب نفت آبادان

محمد دریس، سیروان قربانی، عقیل کعبی، فردین عابدینی(دقیقه ۴۵-ماکومبا کانجی)، وینیسیوس دی اولیویرا(دقیقه ۶۵-حسین بغلانی)، عزیز سیدیکوف، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، محمد قریشی، وفا هخامنش و جاناتان بواریتو

گزارش بازی

بازی در سایه بارش شدید باران در تهران آغاز شد و شرایط جوی در موقعیت سازی دو تیم تاثیرگذار بود. نخستین موقعیت حساس رقابت هم برای پرسپولیسی ها به گل تبدیل شد. سانتر دیدنی ماریو بودیمیر در دقیقه ۲۰ روی سر علی علی پور قرار گرفت و او دروازه نفت آبادان را باز کرد. در دقیقه ۲۴ ضربه فنی مهدی ترابی توسط محمد دریس دفع شد. تک به تکی که بازیکنان پرسپولیس با حرکتی تیمی برای ماریو بودیمیر ساخته بودند، با درخشش محمد دریس از خط دروازه دور ماند. اما نفتی ها هم بی تفاوت نبودند و جاناتان بالوتلی در دقیقه ۴۰ شوتی را با فاصله ای کم با دروازه راهی بیرون زمین کرد. پیش از پایان نیمه اول اشتباه مدافعان پرسپولیس جاناتان بالوتلی را در مقابل دروازه بیرانوند قرار داد که بی نتیجه بود.

در نیمه دوم هم پرسپولیسی ها تیم برتر زمین بودند. در دقیقه ۵۶ ماریو بودیمیر دروازه نفت آبادان را گشود اما داور این گل را مردود اعلام کرد. دو دقیقه بعد شوت دیدنی علی علی پور به دیرک دروازه دریس برخورد کرد. در دقیقه ۷۹ هم مهدی ترابی روی کاشته ای دیدنی توپ را دوباره به دیرک دروازه نفتی ها چسباند. در دقیقه ۸۹ پرسپولیس صاحب پنالتی شد و این توپ به علی علی پور تحویل داده شد. مهاجم پرسپولیسی ها که شانس دو برابر کردن فاصله را داشت، توپ را به آسمان کوبید.

در دیگر بازی های امروز نیز ذوب آهنی ها در اصفهان به تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی قناعت کردند. سایپا و پارس جنوبی نیز در جم با نتیجه ای مشابه، تساوی بدون گل را ثبت کردند تا بازی های پرسپولیس و استقلال تنها بازی های جذاب امروز باشند.

۴۱۲۵۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =