تمدید مهلت ثبت‌نام در بخش کتابخانه ویدیویی جشنواره جهانی فیلم فجر

فیلمسازان می‌توانند حداکثر تا جمعه ۱۷ اسفند، برای ثبت‌نام در بخش کتابخانه ویدیویی سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی احمدی، مسئول ارتباطات الکترونیک سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد مهلت ثبت‌نام در بخش کتابخانه ویدیویی جشنواره تا جمعه ۱۷ اسفند تمدید شد. پیش از این، آخرین مهلت ثبت نام ۱۰ اسفند اعلام شده بود. 

وی دلیل این تصمیم را استقبال فیملسازان برای حضور در این بخش و همچنین درخواست برای تکمیل اطلاعات فیلم‌ها عنوان کرد.

جشنواره جهانی فیلم فجر در سال‌های گذشته بخشی را با نام کتابخانه ویدیویی راه‌اندازی کرد تا از این طریق اطلاعات فیلم‌ها در اختیار مهمانان خاص از جمله پخش‌کنندگان بین‌المللی، خریداران، مدیران جشنواره‌ها و مهمانان بازار فیلم قرار گیرد.

موفقیت این بخش در دوره‌های قبل سبب شد کتابخانه ویدیویی برای دوره سی و هفتم تکمیل و گسترش یابد و در این دوره مجموعه تولیدات سینمای کوتاه، تجربی، انیمیشن، مستند و بلند بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، علاقه‌مندان برای ثبت فیلم باید به بخش کتابخانه ویدیویی در وب‌سایت جشنواره به آدرس www.Fajriff.com مراجعه کنند. 

جشنواره جهانی فیلم فجر پس از دیده شدن اثر هر فیلمساز توسط هر شخص، امکان ایجاد تماس با کارگردان را برای بیننده فیلم مهیا خواهد کرد و در عین حال در همان روز اطلاعات تماشاگر فیلم را به کارگردان ارایه خواهد کرد تا در صورت تمایل وی امکان تماس و تبادل نظر را داشته باشد.

سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =