انتقاد تند کیانی از تراکتوری‌ها؛ زمان ورود من به این تیم شیرخواره بودند!

ورزش سه نوشت:بازیکن سابق تراکتور در اولین بازگشتش به تبریز گفت 50 درصد کسانی که علیه من شعار می دادند زمان ورود من به این تیم شیر می‌خوردند

یکی از حساس ترین بازی های لیگ هجدهم در تبریز بین دو تیم تراکتورسازی و سپاهان با برتری تراکتور به پایان رسید .

مهدی کیانی که به مدت 11 سال در تراکتور به میدان رفته بود بعد از اتمام این دیدار اظهار داشت:« بازی خوبی بود ما می دانستیم که بازی بسیار سختی را در پیش رو خواهیم داشت اما اعتقاد دارم تراکتور با نیم موقعیت توانست دو گل به ما بزند .

هر دو گل به ثمر رسیده روی خطاهایی انجام گرفت که وی مرتکب شده بود. کیانی در همین رابطه بیان کرد: درهر دو صحنه ای که ما گل را دریافت کردیم هیچ کدام خطا نبود و این در حالی است که ما همیشه به داوران احترام گذاشتیم. واقعا داوران باید یک مقدار تمرکز کنند چرا که یک تیم در طول سال برنامه ریزی می کند ولی خب متاسفانه تمام خطاهای 50 -50 را به نفع تیم تراکتور سوت زدند و در نهایت به تیم تراکتور تبریک می گویم .»

وی درباره مصاحبه مالک باشگاه تراکتور که گفته بود داوری ها به نفع سه تیم خاص است اظهار داشت:« همانطور که گفتم الان طوری شده که هر کسی که اعتراض کند و هرکسی شلوغ کاری کند هفته بعد به نفعش گرفته می شود ولی خود شما دیدی که تراکتور موقعیت خاصی نداشت. ما با وجود اینکه به داوران احترام می گذاریم فقط خواهشم این است که در قضاوت ها تمرکز کاملی داشته باشند که متاسفانه در این بازی بدین شکل نبود.»

او در خصوص بازگشتش به ورزشگاه یادگار امام گفت:« بالاخره 11 سال در این باشگاه بودم و همیشه برای همه احترام قائل بودم، اما در این بازی یک سری از شعارهایی داده شد، که باید بگویم 50 درصد کسانی که امروز علیه من شعار می دادند در زمانی که من در این تیم بازی می کردم در حال خوردن شیر بودند. چون من در زندگی خودم به کسی باج ندادم و جز خدا سرم را جلوی کسی فرو نیاوردم. دوست ندارم بگویم ولی پیشنهاد هایی که داشتم صد برابر دستمزدی بود که در تراکتور می گرفتم اما من هیچ گاه حاضر به ترک تراکتور نشدم. در کل 50 درصدشان نمی دانند که تراکتور کجای جدول است ولی ما به خاطر هواداران اصلی که 50 درصد بقیه هستند، آنها را می بخشیم.»

وی درباره از دست رفتن صدر نشینی نیز خاطر نشان کرد:« ما تیم بسیار خوبی داریم، شک نکنید که تیم ما قدرتمند است و با بردن دیدار عقب افتاده‌امان دوباره به صدر بر می گردیم.»

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =