کارگاه آموزشی توانمندسازی دست‌اندرکاران دولتی با حضور کادر درمانی تامین اجتماعی

با هدف شناخت بیشتر اهداف و فعالیت های منابع طبیعی و چگونگی تخریب سرزمین در صورت بی توجهی به آن، کارگاه آموزشی به همت اداره آموزش و ترویج و با حضور کادر درمانی اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمان،‌ در این نشست پس از نمایش دو کلیپ در ارتباط با اهمیت منابع طبیعی و نحوه بیابانی شدن و تخریب سرزمین و همچنین اثر بخشی عملیات آبخیزداری در کنترل سیلاب های مخرب، استفاده بهینه از آب به همراه معرفی پروژه های آبخیزداری، افراد شرکت کننده در قالب گروه های ۵ نفره با همفکری با یکدیگر برداشت ذهنی خود از منابع طبیعی و اهمیت آن را بصورت مکتوب و شفاهی ارائه نمودند.

وجه مشترک برداشتهای همه گروه ها در این کارگاه نقش سازنده مردم در حفاظت از منابع طبیعی با مالچ پاشی و جلوگیری از حرکت شن های روان، اجرای عملیات آبخیزداری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در عرصه های ملی، مدیریت معادن استان، مدیریت رواناب های سطحی و در نهایت آموزش و اطلاع رسانی عمومی بود.

جعفر امیر کهریزی رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل در پایان این نشست با تاکید بر نقش سوء مدیریت و بی تفاوتی عمومی نسبت به تخریب منابع طبیعی بر بوجود آمدن درک درست برای حفظ زیست بوم در استان تاکید نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =