الکترونیکی شدن ۱۰ خدمت اداری کمیته امداد لرستان/ کاهش مراجعه حضوری مراجعین

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت : از ۱۴ اسفند ۱۰ خدمت از خدمات این نهاد از طریق سایت انجام خواهد شد.

به گزارش خبر آنلاین لرستان ، "جاسم محمدی فارسانی" در مراسم جشن احسان و نیکو کاری در دبیرستان باقر العلوم (ع) خرم آباد در این خصوص گفت : با الکترونیکی شدن خدمات کمیته امداد ، محرومان دیگر نیاز به مراجعه حضوری در مراکز کمیته امداد ندارند.

وی به درآمد  ۶۲ میلیارد تومانی کمیته امداد از ابتدای امسال تا کنون اشاره کرد و افزود : جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند آغاز می شود ولی خیرین تا کنون ۳/۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب ، جوانان و دانش آموزان هستند گفت : انتظارمان این است و قطعا همینطور است که تمام کارهای مدیریتی کشورمان تا رسیدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) ، به دانش آموزان سپرده می شود.

تاکید مقام معظم رهبری به معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم

محمدی فارسانی به تاکید مقام معظم رهبری به معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه کمک به فقرا و نیازمندان نمونه بارز معنویت و اخلاق است اظهار داشت : انتظار ما این است که آموزش و پرورش با ایجاد شبکه گسترده ای از دانش آموزان و والدین آنها ، فرهنگ احسان و نیکو کاری را نهادینه کنند.

وی ادامه داد : اعداد و ارقام در کمک به نیازمندان ، مهم نیست ،  مهم این است که دانش آموزان فرهنگ احسان و نیکو کاری را یاد بگیرند و امید است با همت خیرین و همین کمکهای ریز و درشت ، تحول بزرگی در زمینه احسان و نیکو کاری ایجاد شود و در آستانه ورود به سال جدید بتوانیم نیاز دانش آموزان نیازمند را رفع کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =