رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو: خودروهای در حال تحویل ارزان شد

صدا و سیما نوشت: قیمت خودروهای درحال تحویل از جمله سمند، پژو پارس، ​ پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۱، یک تا ۲.۵ میلیون تومان در بازار کاهش داشته است

سعید موتمنی با اشاره به اینکه بازار همچنان منتظر کاهش قیمت پایه خودرو در کارخانه ها است افزود: در حال حاضر هیجان خرید خودرو در بازار کاهش یافته است و خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه قیمت پایه خودرو در حال حاضر غیر منطقی است گفت: مشتری برای خرید خودرو با قیمت های فعلی در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: قیمت پایه خودرو باید بر اساس آنالیز قیمت تعیین شود.

موتمنی با بیان اینکه قیمتهای تعیین شده از سوی کارخانه در تاریخ ۹۷.۱۱.۱۴ قابل قبول تراز قیمتهای پایه فعلی است افزود: درحال حاضر قیمت پایه پراید ۱۳۱ از سوی کارخانه ۴۵ میلیون تومان تعیین شده است که با رقم ، پراید ۱۳۱ در بازار با قیمت ۴۸ میلیون تومان عرضه میشود درحالی که قیمت مناسب پایه برای این خودرو ۳۶ میلیون تومان است.

وی گفت: قیمت پژو پارس امروز درکارخانه به قیمت ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان و در بازار ۱۰۵ میلیون تومان ، پژو ۲۰۶ v۸ درکارخانه ۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان و در بازار ۹۷ میلیون تومان ، ۲۰۶ تیپ ۲ در کارخانه ۶۶ میلیون و۸۰۰ و دربازار ۸۰ میلیون تومان و سمند lx درکارخانه ۷۳ میلیون و ۴۰۰ و در بازار ۸۰ میلیون تومان عرضه میشود.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: عرضه خودرو نسبت به دو هفته گذشته از سوی کارخانه بیشتر شده است.

۲۲۶۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =