تبلت Xoom ساخت موتورولا که به سیستم عامل اندروئید مجهز است، با نمایشگر لمسی 10 اینچی و قابلیتهای منحصربه فرد خود، به عنوان بهترین محصول نمایشگاه سی‌ای‌اس و رقیب سرسخت آی.پد اپل نتخاب شد.

این محصول یکی از جدی‌ترین رقبای آی‌پد تلقی‌ می‌شود و به اعتقاد کارشناسان از بعضی جهات حتی از آن هم بهتر است.

به گزارش سی نت،این تبلت مجهز به دو دوربین در جلو و عقب خود است که یکی از آن‌ها قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت HD را دارد، در حالی که تبلت‌های آی‌پد از این قابلیت برخوردار نیستند. هم‌چنین Xoom در مقایسه با آی‌پد دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و رزولوشن بهتری است و از آدوبی فلش هم پشتیبانی می‌کند.

این اولین دستگاهی است که از آخرین نسخه سیستم عامل گوگل اندروید با نام هانی‌کامب بهره می‌گیرد. این سیستم عامل از قابلیت چندکاری (multitasking) پشتیبانی کرده و دارای ویژگی‌هایی است که به طور خاص برای کار کردن با تبلت‌ها طراحی شده‌اند.

سانجای جها مدیر Motorola Mobility در نمایشگاه سی‌ای‌اس اعلام کرد که این وسیله در سه ماهه اول سال 2011 با پشتیبانی از شبکه‌های 3G عرضه خواهند شد. البته Xoom ها قابلیت ارتقا به شبکه‌های 4G را هم خواهند داشت.

جها در مورد پیش‌بینی خود از موفقیت Xoom در بازار گفت: به نظر من این محصول یکی از جدی‌ترین رقبا در میان تبلت‌ها به شمار خواهد آمد.

این تبتل مجهز به پردازنده دو هسته‌ای است که هر هسته یک گیگاهرتز قدرت دارد. صفحه نمایش 10.1 اینچی آن دارای کیفیت تصویر 1280 در 800 است که هم در اندازه و هم در کیفیت از آی‌پد بهتر است.

شرکت موتورولا به تازگی به دو شرکت مجزا با عناوین Motorola Mobility Holdings و Motorola Solutions تقسیم شده است.

50132

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =