کریم انصاری فرد پس از تمرین تیم ملی گفت:« برای قهرمانی به قطر آمده ایم و امیدوارم پس از 35 سال مردم را خوشحال کنیم.»

مهاجم تیم فوتبال سایپا که تک گل ایران را مقابل کره شمالی به ثمر رساند، پس از تمرین گفت:«خدا را شکر که از گروه خود صعود کردیم. وظیفه من گلزنی است که خوشحالم به خوبی توانستم این وظیفه را انجام دهم. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر بازی کنیم و بتوانیم آنگونه که باید و شاید در زمین حاضر شویم و عملکردی در شان تیم ملی فوتبال ایران ارایه دهیم.»

انصاری فرد درباره نخستین تجربه اش در جام ملت های آسیا گفت:« البته من پیش از این در بازی های آسیایی و در رده نوجوانان و جوانان بازی کرده بودم اما جام ملت های آسیا و بازی در رده بزرگسالان حال و هوای دیگری دارد و به من انگیزه زیادی می دهد. به نظر من اسم ها دیگر مهم نیستند و مساله ای که اهمیت دارد سربلند شدن نام ایران است.»

زننده تک گل بازی مقابل کره شمالی درباره گلی که در نیمه اول داور بازی مردود اعلام کرد:« گل من کاملا درست بود ، داور خطای هند من را اعلام کرد در حالی که توپ اصلا به دست من نخورد.»


انصاری فرد درباره حریف بعدی ایران در مرحله یک چهارم نهایی گفت:« قبلا هم گفته ام برای تیمی که می خواهد قهرمان شود اهمیتی ندارد که با چه تیمی روبرو می شود به همین دلیل برای ما فرقی نمی کند که با کره جنوبی، استرالیا یا بحرین روبرو شویم. ما برای قهرمانی به قطر آمده ایم و می خواهیم بعد از 35 سال مردمی را که با دعای خیرشان ما را بدرقه کرده اند را خوشحال کنیم.تمام بازیکنان حتی آنهایی که در زمین حضور ندارند با هم همدل هستند و با جان و دل برای موفقیت تیم دعا می کنند.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    ایشون بازیکن تیم ملی است
  • امیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    جدی؟ خوب شد گفتی
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    ياشاسين كريم
  • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۲
    0 0
    ilove you karim