۳,۵ میلیارد تومان مردم لرستان در جشن نیکوکاری کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در مراسم جشن نیکوکاری به اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مردم سخاوتمند لرستان تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در مراسم جشن نیکوکاری گفت: مردم سخاوتمند لرستان تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.

وی به اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون خیران، حامیان و آحاد مردم ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سرفصل‌های صدقات، زکات، اکرام ایتام، محسنین، طرح‌های مبتنی بر نیاز به این نهاد اهدا کردند.

محمدی فارسانی به نحوه‌ی برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه با شعار «عیدی برای همه» در ۴۲۰ آموزشگاه استان و ۸۰ پایگاه کمیته امداد آغاز و تا آغاز سال جدید ادامه دارد.

استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی امکان مشارکت مردم در کمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد با تأکید بر اینکه استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی امکان مشارکت مردم در کمک به نیازمندان را آسان نموده است افزود: مردم نیکوکار و نوعدوست لرستان در هر جای کشور می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۶۶*۱*۸۸۷۷* بدون هزینه در طول شبانه‌روز کمک‌های نقدی خود را به جشن نیکوکاری و یا سایر سرفصل‌های کمیته امداد واریز نمایند.

وی به حضور گسترده دانش آموزان، اولیا و مربیان مدارس در کمک به همنوعان نیازمند اشاره کرد و گفت: هدایا و منابع مالی جمع‌آوری‌شده در مدارس با تشخیص مدیران و مربیان بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس و محله‌های مجاور، مراکز نیکوکاری نیز بر اساس تشخیص هیئت عامل در محلات و کمیته امداد بین خانوارهای تحت حمایت توزیع می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =