توزیع رایگان ۳۵۰ هزار اصله نهال در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در طول این هفته ۳۵۰ هزار اصله نهال به مانند نهال ون، افرا و صنوبر در مناطق مختلف استان اردبیل به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، شهامت هدایت گفت:  در مجامع علمی و دانشگاهی برای تبیین ضرورت حفاظت از منابع طبیعی، نواختن زنگ طبیعت در مدارس استان و غرس نهال در حاشیه جاده اردبیل به نمین و اردبیل به سرعین از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته منابع طبیعی خواهد بود.

وی یادآور شد: شعار ملی هفته منابع طبیعی با عنوان «منابع طبیعی، بزرگترین سرمایه ملی» انتخاب شده و با ترویج و عملیاتی ساختن این شعار به دنبال تحقق برنامه‌های مورد نظر خواهیم بود.

هدایت به ضرورت استفاده از ظرفیت تریبون‌های ائمه جماعت در مساجد اشاره کرد و افزود: برای تبیین اهمیت منابع طبیعی در طی هفته جاری دیداری با ائمه جماعت استان به منظور تعامل و مشارکت بیشتر در حوزه صیانت از طبیعت و توسعه فضای سبز انجام خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل منابع طبیعی را بستر حیات و منبع توسعه پایدار دانست و یادآور شد: چنانچه این میراث به شکل مناسبی حفاظت نشود در تمامی بسترهای نظام اجتماعی و اقتصادی با مشکلات غیرقابل جبرانی مواجه خواهیم شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =