گردهمایی ائمه جماعات مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در خرم آباد برگزار شد

گردهمایی ائمه جماعات مراکز درمانی تأمین اجتماعی لرستان و اعضای ستاد اقامه نماز مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ائمه جماعات مدیریت درمان ،مراکز تابعه و اعضای ستاد اقامه نماز با حضور ریاست ستاد اقامه نماز استان لرستان  در روز پنج شنبه مورخ ١٦  اسفند  ماه١٣٩٧  گردهم آمده  و در باره راههای توسعه فرهنگ اقامه نماز به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر امین بهاروند مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان ضمن خوشامد گویی و تقدیر از روحانیون حاضر درجلسه به تشریح فعالیتهای انجام گرفته و اهمیّت نماز در واحدهای تابعه پرداخت و اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای برپایی هرچه با شکوه تر نماز در مراکر تابعه بکار گرفته  و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

هزینه در نماز سرمایه گذاری ارزشمند است
مدیردرمان استان افزود: در ابتدای هر سال برنامه ها و سیاست های ستاد اقامه نماز  استان بر اساس توافق نامه ای که در سازمان مرکزی تبیین شده و به محورهای متعددی پیرامون نماز می پردازد را   اجرا می نماید.
وی ادامه داد: ما معتقدیم هرچه در راستای کارهای فرهنگی از جمله نماز اعتبار صرف کنیم نه تنها هزینه نیست بلکه خود یک سرمایه گذاری ارزشمند در حوزه نیروی انسانی محسوب می گردد.
در این گردهمایی حجه الاسلام  محمد جواد چراغی با تاکید بر  اهمیت توجه به مقوله نماز از دیدگاه قرآن و احادیث در این خصوص یادآور شد: رسالت برپایی نماز کار مهم و پرارزشی است و باید بعنوان یک تکلیف شرعی به آن نگاه کنیم که همواره مورد تاکید ویژه بزرگان دین قرار گرفته است.
مسئول ستاد اقامه نماز استان لرستان  خاطر نشان کرد: ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی  باید مسلط به مسائل دینی بوده و همواره برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی که توسط دشمنان دین خدا تهیه می شود،باشند .
چراغی با اشاره به اینکه تبلیغات در عصر تکنولوژی نیاز به ابزار جدید دارد، تصریح کرد: ستاد اقامه نماز کشور و استان منابع قوی و پر محتوایی را در اختیار دارد که می تواند در رفع شبهات دینی بسیار موثر و مفید واقع گردد  و ستاد اقامه نماز می تواندا ین منابع در اختیار ائمه جماعات قراردهد.

طرح مشکلات حوزه نماز
در ادامه این جلسه ائمه جماعات به اختصار به بیان طرحها ،نظرات و مشکلات موجود در زمینه نماز اشاره نموده و در پایان این نشست از فعالان عرصه نماز و ائمه جماعات مدیریت درمان و مراکز تابعه با اهدای الواح تقدیر  و جوایزی  تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
گفتنی است ،مقرر شد عمده مباحث مطرح شده در این نشست توسط دبیر جلسه جمع بندی و با امضای مدیر درمان استان جهت اجراء به مراکز تابعه ابلاغ گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =