۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
گیجی در بازار طلا ، سکه اندکی ارزان شد

ایرنا نوشت: تعدیل نرخ ارزهای عمده در بازار آزاد، ریزش قیمت انواع مسکوکات طلا را به دنبال داشت به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۵۲۷ هزار تومان رسید.

 به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه، بهای هر اونس طلا ۱۲۹۸ دلار و ۸۰ سنت محاسبه شده است و بنابراین آنچه امروز بازار این فلز گرانبها را تحت تاثیر قرار داد، ریزش قیمت دلار آمریکا در صرافی های بانکی بود؛ صرافی های بانکی صبح امروز هر اسکناس دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می کردند که این نرخ در میانه روز به ۱۳ هزار و ۵۰ تومان کاهش یافت.
صرافی ها بهای فروش هر اسکناس یورو را در ابتدای روز ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان تعیین کرده بودند که با ۱۰۰ تومان کاهش به ۱۵ هزار و ۵۰ تومان در ساعات پایانی معاملات امروز تغییر کرد.
این درحالیست که میانگین فروش هر اسکناس یورو دیروز ۱۵ هزار و ۴۵ تومان و هر دلار ۱۳ هزار و ۲۰۸ تومان بود؛ در سامانه نیما نیز متوسط حواله هر یورو ۱۱ هزار و ۸۲ تومان و هر دلار هشت هزار و ۸۳۷ تومان بود.

کاهش نرخ ها در بازار طلا
معامله گران بازار طلای تهران امروز هر مثقال طلا را یک میلیون و ۸۰۴ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار را ۴۱۶ هزار و ۴۵۳ تومان تعیین کردند که نسبت به دیروز اندکی کاهش داشت.
همچنین در بازار سکه نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، هر نیم سکه ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، هر ربع سکه یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و هر سکه گرمی ۸۶۰ هزار تومان فروخته شد.
 

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =