مردم روستاهای فریدون‌شهر در محاصره برف/ ضرورت مساعدت مسئولان استانی

مهر نوشت: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر گفت: مردم روستاهای کمران و گوکان واقع در پشتکوه فریدونشهر بیش از ۱۰ روز است که در محاصره برف گرفتار هستند و عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

علی اکبر آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم روستاهای کمران و گوکان  واقع در پشتکوه فریدونشهر بیش از ۱۰ روز است که در محاصره برف گرفتار شده‌اند و عملیات برف روبی امروز نیز ادامه دارد.

وی افزود: پس از بارشهای شدید اخیر در فریدونشهر همه محورهای مواصلاتی شهری و روستایی این شهرستان به جز روستای گوکان و کمران باز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر بیان داشت: ماشین آلات برف روبی اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تا پنج کیلومتری این دو روستا پیش رفته‌اند ولی به خاطر خرابی ماشین آلات برف روبی هنوز به روستا نرسیده‌اند.

وی افزود: ما همچنان در تلاش هستیم که مشکل ماشین آلات برف روبی را برطرف کنیم و امیدواریم مردم این دو روستا به زودی از محاصره برف خارج شوند.

گفتنی است مردم دو روستای گوکان و کمران فریدونشهر که بیش از ۱۰ روز است که در محاصره برف گرفتار هستند به مدت یک هفته نیز به دلیل قطع تیرهای برق، شبهای خود را در تاریکی سپری کردند، تلاش برای بازکردن مسیر ادامه دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به خرابی برف روبهای اداره راهداری فریدونشهر، مردم این روستاها به واقع نیازمند مساعدت مسئولان استانی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =