پرداخت تسهیلات به صنایع با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پرداخت بیش از ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک، متوسط و با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد رونق تولید در ۱۱ ماهه امسال شاهد پرداخت تسهیلات مناسبی به طرح‌های حوزه صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و میراث فرهنگی استان هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۳۱ پرونده به مبلغ بیش از ۴۳۳ میلیارد تومان در مرحله ورودی ارجاع به شعبه بوده که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۱۰۸ پرونده به مبلغ ۴۱۶ میلیارد تومان و سهم بخش کشاورزی ۲۳ پرونده با مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است.

69 پرونده در مرحله انباشت ارجاع

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: ۶۹ پرونده به مبلغ بیش از ۲۱۱ میلیارد تومان در مرحله انباشت ارجاع به شعبه قرار دارند که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۵۱ طرح و بخش کشاورزی ۱۸ طرح است.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲ پرونده با مبلغ بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله انباست تکمیل مدارک قرار دارند، افزود: همچنین ۴ طرح با مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله انباشت بررسی و تصویب قرار دارند.

وی گفت: در ۱۱ ماهه امسال تاکنون ۲۰ طرح با مبلغ بیش از ۹۸ میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده‌اند که در این راستا سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۲۰ پرونده بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =