به‌مناسبت اولین سالگرد تاسیس و فعالیت کمیته برپا شد؛ گردهمایی خانواده کراسفیت ایران

جمعی از مسئولین و دست اندرکاران کمیته کراسفیت ایران در اولین سالگرد فعالیت رسمی و جدی این رشته جذاب و پرطرفدار گردهم آمدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جمعی از مسئولین و دست اندرکاران کمیته کراسفیت ایران در اولین سالگرد فعالیت رسمی و جدی این رشته جذاب و پرطرفدار گردهم آمدند. در این نشست صمیمی خانواده بزرگ کراسفیت ایران دکتر مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی، دبیر فدراسیون،نایب رئیس بانوان فدراسیون، سهراب آزاد رئیس و محمود عبدالهی نایب رئیس کمیته بهمراه دلیر و نایب رئیس بانوان کمیته و اعضای کمیته فنی، داوران، مربیان حضور داشتند.
ارائه گزارش عملکرد یکساله انجمن کراسفیت و تجلیل از فعالیت مجدانه اعضا وهمراهان این خانواده از جمله رسانه ها و حامیان از مهمترین برنامه های این گردهم آیی بزرگ بود. انجمن کراسفیت ایران از جمله انجمنهای ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی است که توانست طی یکسال فعالیت خود با برپایی سمینارهای بین المللی، کلاسهای آموزشی، مسابقات و تشکیل کارگروه ها و کمیته های مختلف گامهایی محکم و اساسی برای زشد و توسعه این رشته در سراسر ایران برداشته و خیلی زود به یکی از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی کشور تبدیل شود.

حسین‌ توکلی قهرمان المپیک، احسان روزبهانی ملی پوش بوکس، اکبر احدی و علی مظاهری سرمربی و مربی بوکس،سعید ملایی قهرمان جودو، افشین بیابانگرد ملی پوش کشتی فرنگی، برادران فنونی زاده و فرشاد پیوس ملی پوشان اسبق فوتبال از جمله میهمانان ویژه این برنامه بودند.

43255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =