سارق خوش‌تیپ طلافروشی‌های شمال تهران پس از دستگیری شگرد خود را توضیح داد.

صر جمعه ۲۴ اسفند ماه سال جاری پسر جوانی در تماس با ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری از دستگیری سارق مغازه طلافروشی اش خبر داد و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی پای در محل سرقت گذاشتند.

پسرجوان به ماموران گفت: مرد شیک پوش با چهره‌ای آرام و خونسرد وارد مغازه‌ام شد و سفارش یک النگوی طلا که داخل ویترین بود را داد و سپس خواست تا برایش آن را داخل یک جعبه بگذارم و فاکتورش را بنویسم.

وی افزود: سرگرم نوشتن فاکتور بودم که ناگهان مرد شیک پوش شروع به صحبت با گوشی موبایلش کرد و با نقش پردازی و بحث با همسرش پشت تلفن از مغازه خارج شد.

مرد طلافروش گفت: من که به رفتارهای مرد شیک پوش شک کرده بودم به سرعت به دنبالش رفتم و او را به مغازه بازگرداندم و وقتی جعبه طلا را باز کردم دیدم النگو داخل آن نیست و در بازرسی بدنی از مرد شیک پوش، النگوی طلا را داخل جیبش پیدا کردم.

ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری پس از دستگیری متهم در تحقیقات از وی متوجه شدند که وی یکی از سارقان سابقه‌دار است و از چند مغازه طلافروشی دیگر در سطح تهران به همین شیوه و شگرد دست به سرقت طلا زده است.

منبع: رکنا

۶۱۶۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 4060263214 IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    2 1
    وای چه خوشتیپ حالا چه کنم
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    3 1
    تاچند وقت دیگه تعداد مرتکبین اینکارا چند برابر میشه
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    8 1
    همچین نوشتی خوش تیپ که فکردم یه جوان 30ساله اینکارو کرده. این آقا که دیگه احتمالا" پدربزرگه مایه شرمساریه که شخصی دراین سن و سال دست به کلاهبرداری بزنه. البته با قلبی آرام و دلی مطمئن راجع به خلافش صحبت میکرد بدون هیچگونه نگرانی و دلواپسی انگار که داره در یک کاری را آموزش میده. خودش میدونه که قانون هیچ کاریش ندارند.