نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر استان مازندران: تاکنون ۶ هزار و ۳۹۱ نفر امدادرسانی شدند

محبوب قاسمی، نماینده کمیته امدادو نجات خدمات سفر استان مازندران، گفت: از ابتدای طرح تاکنون شش هزار و ۳۹۱ نفر امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،محبوب قاسمی،نماینده کمیته امدادو نجات خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۹۷ در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: از ابتدای طرح،۳۳ پایگاه ثابت و فعال پایگاه امدادی در محور مواصلاتی، ۲۲ پست موقت و سیار امدادی و ۴۶ پست ایمنی سلامت جوانان تحت مدیریت کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر استان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

وی به خدمات ارائه شده از آغاز طرح اشاره کرد و افزود: از ابتدای طرح تا کنون ۵۵۰ بروشور توزیع شده است و ۳۱ نفر به خیمه نماز و ۳۱ نفر به فضای دوستار کودک مراجعه کردند.

قاسمی با بیان اینکه از ابتدای طرح تا کنون به ۴۸۰ نفر از افراد تحت پوشش خدمات ارائه شد، بیان کرد: از ۲۴ اسفندماه تاکنون شش هزار و ۳۹۱ امدادرسانی در استان انجام شده است که ۲۳۷ مراجعه سرپایی، ۳۲ مورد تصادف، ۱۵۸ نفر اسکان اضطراری، ۱۳ مصدوم انتقالی و ۱۸ مصدوم سرپایی در تصادفات جاده ای می باشند.

نماینده کمیته امدادو نجات خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه تاکنون۶۸۶۳ حادثه دیده در سطح استان داشتیم، گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۸۵۶ نیروی عملیاتی ، ۱۳۲ ناوگان خودرو امدادی و ۹۳ تجهیزات تخصصی امدادونجات بکارگیری و به هموطنان خدمات ارائه کردند.

وی به سیل، آب گرفتگی و برف و کولاک اخیر در مازندران اشاره کرد و افزود: از ۲۶ اسفندماه تاکنون امدادرسانی به هزار و ۸۱۰ خانوار سیل زده و گرفتار در برف انجام شد و ۸۸ تیم عملیاتی به استعداد ۳۹۱ نفر نیروی عملیاتی و ۸۷ دستگاه خودرو امدادی اقدام به امداد رسانی کردند.

قاسمی با بیان اینکه تاکنون۱۶۷ نفر اسکان و ۴۹۷ باب منزل مسکونی تخلیه آب شدند، ادامه داد: بستن زنجیر چرخ برای ۲۰۳ خودرو درگیر برف و کولاک و رهاسازی ۲۵۲ خودرو از برف و کولاک از اقدامات دیگر هلال احمر می باشد.

نماینده کمیته امدادو نجات خدمات سفر استان مازندران اقلام توزیع شده را ۶ هزار و ۹۰۸ بطری آب معدنی، ۳۰۸ قوطی کنسروجات، ۱۸ هزار و ۹۰۰ قرص نان، ۱۴هزار۴۹۰ کیلو گرم برنج، هزار و ۹۱۰ بسته غذایی، دو هزار و ۳۴۲ بطری روغن، ۱۸۰ کیلو گرم خرما، ۳۰ کیلوگرم قند و شکر، دو هزار ۴۲۱ تخته پتو، ۹۲۰ تخته موکت و ۵۰ بسته پودر لباسشویی دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =