تردد نوروزی در آذربایجان شرقی یک درصد رشد دارد

مهر نوشت: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به تردد ۷ میلیون ناوگان در این استان از افزایش یک درصدی در مقایسه با نوروز سال گذشته خبر داد.

اروجعلی علیزاده، با اعلام این خبر گفت: طبق اطلاعات دریافتی از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین مستقر در محورهای استان از ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۴ فروردین امسال ۷ میلیون و۹۶ هزار و ۶۰۸ تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان سفر به استان آذربایجان شرقی نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است، افزود: دراین مدت روزهای ۴ فروردین و۲۷ اسفند به ترتیب با بیش از ۸۷۷ هزار تردد و ۸۵۰ هزار تردد پر رفت و آمد روزهای این ایام بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در روزهای اجرای طرح نوروزی تا ۴ فروردین بیش از ۱۰۹ هزار مسافر با ۱۰۶۷۶ سفرتوسط ناوگان حمل ونقل عمومی مسافراستان اعم ازاتوبوس، مینی بوس وسواریجا به جا شده‌اند.

علیزاده همچنین با اشاره به تعداد سفرها از پایانه‌های مرزی استان خاطرنشان کرد: درهمین مدت بیش از ۴۰ هزار و۳۰۰مسافرایرانی و خارجی ازپایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده‌اند که ازاین تعداد ۲۳ هزار و۶۰۰ مسافر از پایانه مرزی جلفا و۱۶ هزار و ۷۰۰ مسافراز پایانه مرزی نوردوز رفت و آمد کرده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =