«بره‌کشان» سمساری‌ها/ گرانی، مردم را به سمت اجناس دست دوم برد

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان گفت: در حال حاضر مراجعه مردم به سمساری‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

داوود عبداللهی فرد رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان درباره بازار سمساری فروشان گفت: در حال حاضر مراجعه مردم به سمساری‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر شده است که علت این امر را می‌توان گرانی کالا در بازار دانست.

وی گفت: درحال حاضر ۷۰۰ تا ۷۵۰ واحد رسمی مجوز دار و ۲۵۰ تا ۳۰۰ واحد رسمی غیرمجاز  سمساری در تهران مشغول به فعالیت  هستند.

بیشتر بخوانید: فعالیت ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی مجوزدار در تهران/ لوازم یدکی به اروپا و ایتالیا صادر می شود 

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان با بیان اینکه موضوع خرید کالاهای دست دوم، همیشه بحثی داغی در بین مردم بوده است، گفت: اینکه آیا خرید از مغازه‌های دست دوم فروشی به صلاح است یا خیر؟ باید جستجو کرد و دید آیا خرید از سمسارها مقرون به صرفه است یا نه.

عبداللهی فرد در ادامه بیان کرد: در شرایط فعلی نه تنها بازار سمساران داغ نشده است بلکه رو به کسادی می‌رود، چرا که در چنین شرایطی که تمام اقلام و اجناس گران شده اند، مردم ترجیح می‌دهند به داشته‌های خود بسنده کنند در حالی که تا پیش از این رویه‌ای متفاوت را پیش رو داشتیم و معمولا مردم اجناس خود را می‌فروختند تا تبدیل به احسنت کنند.

41231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =