جهانگیری: احتمال وقوع سیل در تهران می‌رود، آماده باشیم

ایرنا نوشت: معاون اول رئیس جمهوری در جلسه ستاد بحران در ساختمان استانداری تهران با اشاره به پیش بینی ها در مورد احتمال وقوع سیل در تهران گفت: باید در برابراحتمال وقوع سیل درپایتخت آماده باشیم.

اسحاق جهانگیری در جلسه مدیریت بحران استان تهران گفت: لازم است با مدیریت مناسب، آثار زیانبار سیل کمتر شود.
وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره بارندگی های شدید عنوان کرد: از سه روز گذشته هواشناسی درباره بارندگی شدید در تهران هشدار داده و امکان وقوع سیل وجود دارد.
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: درس امروز شیراز جدی بود. ما گلستان و مازندران رفتیم و شرایط سختی آنجا بود اما لحظات کوتاه شیراز تکان دهنده بود و هموطنان جان خود را از دست دادند .
جهانگیری ادامه داد: مدیران گلستان مازندران تلفات جانی را مدیریت کردند و موارد اتفاق افتاده خیلی مرتبط با سیل نبود البته این اتفاق درد آور است.
وی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها بارندگی در تهران تا فرداشب ادامه دارد در نتیجه امشب باید مراقبت های لازم صورت گیرد و همه با حساسیت از پایتخت با تمام وجود محافظت کنیم.
معاون اول رییس جمهور گفت: در شیراز از لحظه بارندگی تا سیل ۲۰ دقیقه زمان طول نکشید لذا مسوولان باید آماده وقوع سیل در تهران باشند و محل های پرخطر از سوی پلیس و شهرداری شناسایی و اطلاع رسانی شود.
جهانگیری اظهار کرد: ‌امیدوارم این اتفاق نیفتد اما موضوع را جدی بگیرید و کنترل کنید.
 

۱۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =