رشد ۵۰ درصدی اقامت در واحدهای بوم‌گردی استان کرمان

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان از افزایش میزان اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمان، محمدمهدی افضلی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۵ فروردین ماه سال جاری حدود ۱۵ هزار نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمان اقامت داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه به‌طور متوسط روزانه بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در این اقامتگاه‌ها سکنی گزیده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر  ۳۱۷ اقامتگاه بوم گردی در استان کرمان وجود دارد که آمادگی لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی را دارند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضرسایر مراکز اقامتی استان کرمان نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۵ فروردین ماه سال جاری حدود ۱۳ هزار نفر در هتل‌های استان اقامت کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۰درصدی داشته‌اند.
افضلی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای اقامت و ماندگاری مسافران نوروزی اندیشیده شده است، تصریح کرد: با توجه به بارش های اخیر در استان کرمان، کلیه اماکن اقامتی شامل هتل ها، مهمانپذیرها، پانسیون‌ها، خانه‌های مسافر، مراکز اسکان اموزش و پرورش و سالن های ورزشی آمادگی لازم برای اسکان مسافران نوروزی را دارند.
وی با تاکید براینکه در خصوص اقامت مسافران نوروزی در استان کرمان مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: شرایط برای اسکان اضطراری مسافران استانهای سیل زده همجوار فراهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =